تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جاسک : توافق هسته ای آغاز کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار جاسک : توافق هسته ای آغاز کار است جاسک-ایرنا-فرماندار جاسک با اشاره به اینکه توافق هسته ای ایران با 1+5آغاز کار در کشور می باشد، گفت: با این توافق موانعی که دشمن سد راه ما کرده بود برداشته شد.


به گزارش ایرنا ، علی سالاری سه شنبه در شورای داری جاسک افزود:برای ادامه کار که همان رشد وپیشرفت در تمام زمینه ها بویژه اقتصادی می باشد درشرایط پسا تحریم باید برنامه داشته باشیم.
وی ادامه داد: ما 12 سال است که می گویم انرژی هسته ایی حق مسلم ماست و کشورهای قدرتمند جهان بارها این خواسته ما را رد کردند والان با قدرت دیپلماسی ومذاکرات این خواسته به تصویب سازمان ملل رسید که این یک پیروزی است که باید برای حفظ آن کوشا باشیم .
وی، راهنمایی ها وهدایت گری های مقام معظم رهبری همدلی وهمراهی مردم ، توانمندی و قدرتی که نیروهای نظامی ما درعرصه بین المللی دارند ، تلاشهای خستگی ناپذیر وجدی همراه با تدبیر وعقلانیت دولت مردان و سرداران دیپلماسی کشور را از دلایل موثردر موفقیت وپیروزی ایران در مذاکرات هسته ایی عنوان کرد.
فرماندار جاسک در ادامه افزود:اگر ما استراتژی و جهت گیری مشخص برای پیشبرد کارها از قبل طراحی نکرده باشیم رفتارهای ما بی هدف خواهد شد ، دستگاهای مختلف یک سند وچشم انداز برای آینده باید طراحی کنند ودر اختیار داشته باشند .
سالاری بیان داشت : درسیاست های برنامه ششم به برنامه توسعه مکان اشاره شده و ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم ونقش خود را بعنوان یک مدیر برای توسعه کشور ایفاء نمایم .
رییس شورای اداری جاسک افزود: مساله انتخابات برای کشور ما، مساله امنیت وآبرو آفرینی است وهمه مکلف هستند که برای برگزاری مطلوب آن تلاش کنند .ک/2
7199/4068



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن