تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی با تلاش نیروهای مسلح، هم اکنون امن ترین کشور منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش: ایران اسلامی با تلاش نیروهای مسلح، هم اکنون امن ترین کشور منطقه است مهاباد - ایرنا - رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحاد و همدلی موجود در بین نیروهای مسلح باعث شده تا ایران اسلامی هم اکنون به امن ترین کشور منطقه تبدیل شود .


حجت الاسلام محمدقاسم وفا عصر روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد که با حضور جانشین قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش برگزار شد، افزود: دشمنان همواره از رشد و توسعه ایران در هراس بوده اند و با هر اهرمی قصد داشته اند مانع حرکت ایران در مسیر پیشرفت شوند.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین نقطه اقتدار و صلابت قرار داشته و از آمادگی کاملی برای مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان برخوردار است.
حجت الاسلام وفا با بیان اینکه امنیت حاکم بر ایران اسلامی برای همه ما افتخار بزرگی است، اظهار کرد: امروز تمام جهان بر این مساله اذعان دارند که امنیت و آرامش در منطقه بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست.
فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش مهاباد هم در این مراسم به بیان ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: تفاوت ارتش ما با دیگر ارتش های جهان ، معنویت و ایمان نیروهاست.
امیر سرتیپ دوم حامد بابایی اضافه کرد: قدرت ایمان در تمام میادین به ویژه میدان رزم، آموزش و رزمایش حرف اول را می زند و هر جا که ایمان باشد، پیشرفت و تعالی هم وجود دارد.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد آرامش و امنیت در منطقه بوده و این موضوعی است که کشورهای مختلف دنیا به آن اذعان دارند.
در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام غلامرضا رضوی خواه رییس پیشین عقیدتی سیاسی تیپ 364 ارتش، حجت الاسلام سید اصغر غفاری به عنوان رییس جدید این نهاد معرفی شد.
تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد جمعی لشکر پیاده 64 ارومیه است .
مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است .
6185/2093



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن