تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802921133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان جنوبی بر تعمیق روابط با ولایت فراه افغانستان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان جنوبی بر تعمیق روابط با ولایت فراه افغانستان تاکید کرد بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: رابطه دو ملت ایران و افغانستان مسبوق و به سابقه بسیار طولانی و درخشان می باشد و ما نیز بر تعمیق روابط با کشور افغانستان و ولایت فراه در تمامی سطوح تاکید داریم.


به گزارش ایرنا، وجه اله خدمتگزار روز دوشنبه در دیدار با معاون والی ولایت فراه افغانستان افزود: ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی در خراسان جنوبی وجود دارد که می تواند به تسهیل روند توسعه روابط و مناسبات دو استان کمک کند.
وی از مشترکات تاریخی،دینی و اسلامی دو ملت به عنوان موضوعات محوری و بنیانی توسعه روابط دو کشور یاد کرد و گفت: زبان، دین، مرز و تاریخ مشترک و همچنین آداب و رسوم و سنن مشترکی که وجود دارد پیوندهای دو ملت را تعمیق بخشیده و بر اساس همین تفکر جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل تفاهم و احترام متقابل خواهان تعمیق هر چه بیشتر این روابط و مناسبات است.
خدمتگزار در بخش دیگری اظهار کرد: ما به طور جد خواهان ثبات، امنیت، عمران و آبادانی در افغانستان هستیم و شیوه رفتاری ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بیانگر این نکته مهم بوده می باشد.
وی در بخش دیگری به سفر انجام شده به ولایت فراه افغانستان و تفاهم نامه ای که در این سفر به امضای استانداران فراه و خراسان جنوبی رسیده اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در بخش های مختلف فرهنگی، دانشگاهی، سیاسی و اقتصادی بود و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد اجرایی شدن همه موارد موجود در این تفاهم نامه باشیم.
معاون والی فراه افغانستان نیز وحدت را رمز موفقیت امت اسلامی در شرایط فعلی دانست و گفت: در عصر کنونی که دشمنان اسلام عزم خود را جزم کرده اند تا بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند، همه باید با حفظ وحدت و انسجام با دشمنان مشترک برخورد جدی کنیم.
الحاج محمد یونس رسولی افزود: ایران همواره پشتیبان مردم مظلوم افغانستان بوده و در زمان جنگ داخلی افغانستان، با آغوش باز پذیرای برادران افغانی خود بوده اند که هیچگاه از ذهن ملت افغانستان پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه خواهان تعمیق روابط با ایران و خراسان جنوبی هستیم، گفت: امیدواریم روابط حسنه ای که با کشور بزرگ ایران داریم در تمامی سطوح توسعه پیدا کند.
رسولی بر اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه بین استاندار خراسان جنوبی و نیز والی ولایت فراه افغانستان تاکید کرد و افزود: به طور قطع این امر تاثیر بسیار زیادی بر توسعه روابط اقتصادی بر جای خواهد گذاشت.
رسولی در بخش دیگری گروهک تروریستی داعش را دشمن مشترک دولت ایران و افغانستان دانست و گفت: به طور قطع نابودی این گروهک تروریستی از اهداف مهم، استراتژیک و نیز مشترک دو دولت محسوب می شود.
وی حضور سرمایه گذاران و تجار افغانستانی در خراسان جنوبی را موجب تعمیق روابط و توسعه بیش از پیش استان های خراسان جنوبی و فراه افغانستان دانست و افزود: امیدواریم این سفر دستاوردهای بسیار خوبی برای هر دو استان به همراه داشته باشد.
6054












05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن