تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802692099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي‌هاي اخير عراق و سوريه عليه تکفيري‌ها موجب خرسندي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۲ب.ظ)
رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس در ديدار با رئيس کميسيون امنيت عراق: پيروزي‌هاي اخير عراق و سوريه عليه تکفيري‌ها موجب خرسندي ايران است موج-رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تحولات عراق و سوريه اظهار کرد: خبر پيروزي‌هاي اخير عليه تحرکات تروريست‌هاي تکفيري داعش در عراق و سوريه موجب خرسندي مردم ايران شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، کاظم جلالي رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با حاکم الزاملي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس عراق ديدار و گفت و گو کرد.
در اين ديدار ابتدا آقاي جلالي با اشاره به اشتراکات متعدد ديني، تاريخي، فرهنگي بين مردم دو کشور ايران و عراق گفت: وجود اشتراکات في مابين و اهميت ارتباطات تاريخي بين مردم دو کشور آن‌ها را بيشتر به هم نزديک ساخته است.
وي در ادامه با اشاره به تحولات منطقه اي به ويژه در عراق و سوريه اظهار کرد: خبر پيروزي‌هاي اخير عليه تحرکات تروريست‌هاي تکفيري داعش در عراق و سوريه موجب خرسندي مردم ايران شده است و اهتمام جدي براي دفع کامل اين فتنه منطقه اي بايد با قوت بيشتري ادامه يابد.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود: مردم و مسوولان جمهوري اسلامي پشتيبان مردم غيور عراق در مقابل با توطئه‌هاي طراحي شده عليه حاکميت ملي و وحدت مردم عراق هستند و داعش را دشمن بشريت مي‌دانند.
وي در اين راستا از سياست سکوت و انفعال کشورهاي غربي از قبال ارتکاب جنايات آشکار تروريستي داعش در عراق و سوريه انتقاد کرد.
رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي همچنين نسبت به برگزاري باشکوه و موفقيت آميز يازدهمين کنفرانس آتي و کميته‌هاي جانبي اتحاديه پارلماني کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي (PUIC) طي سال جاري در بغداد ابراز اميدواري کرد و گفت: برگزاري موفق اين کنفرانس در مقطع حساس کنوني براي جهان اسلام از اهميت زيادي برخوردار است.
در اين ديدار همچنين ناصر سوداني نماينده مردم اهواز با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان اسلام براي ايجاد تفرقه در بين مسلمانان گفت: نقشه‌هاي مذبوحانه دشمنان براي ايجاد اختلاف و تفرقه بين مسلمانان با شکست مواجه شود و سبب گرديده بيداري و تنفر از توطئه‌هاي آنان در بين مردم کشورهاي منطقه افزايش يابد و وي با تاکيد بر لزوم گسترش ارتباطات پارلمان بين دو کشور ايران و عراق آن را براي تقويت همکاري‌هاي فيمابين در زمينه‌هاي مختلف مهم و ضروري ارزيابي کرد.
در اين ديدار همچنين حاکم الزاملي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس عراق از جمهوري اسلامي ايران به عنوان کشوري مهم و برخوردار از سابقه تمدني و دوستي محکم با عراق امروز ياد کرد و گفت: مردم عراق، امروز، جمهوري اسلامي ايران را به عنوان دولت واقعي و صادق خود مي‌شناسند و بر اين باورند که پشتيباني‌هاي مستمر ايران از مردم عراق در مقابله با تروريسم داعش اثرات و نتايج بزرگي به همراه داشته است.
وي ارتباطات پارلماني بين دو کشور به ويژه در سطح بين المجالس اسلامي را خوب و رو به رشد ارزيابي و تاکيد کرد: افزايش آمد و شدهاي پارلماني و سياسي دو کشور به تقويت پايه‌هاي مبادلات و همکاري‌هاي فيمابين در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، تجاري و فرهنگي؟ مي‌شود.
وي همچنين ابراز اميدواري کرد: با شکست کامل تحرکات تروريستي در عراق افق وسيع تري براي گسترش هر چه بيشتر مناسبات دو کشور همسايه در تمام زمينه‌ها ترسيم شود.
وي در پايان بر لزوم ايجاد يک شبکه منسجم تبليغاتي و رسانه اي عليه جنايات ضدبشري داعش و ساير گروه‌هاي تروريستي در منطقه را خواستار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن