تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار بستک: وجود میدان میوه و تره بار در بستک ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون فرماندار بستک: وجود میدان میوه و تره بار در بستک ضروری است استان‌ها > هرمزگان - معاون فرماندار بستک با بیان اینکه میدان های میوه و تره بار رویکرد مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارند گفت: وجود میدان میوه و تره بار در بستک یک نیاز و ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، محمد احمدي در جمع مسئولان دستگاههاي اجرايي شهرستان بستک اظهار داشت: از زمان احداث میدان میوه و تره‌بار بستك 4 سال می‌گذرد ولی مردم از خدمات این میدان بهره‌مند نشده‌اند، تلاش ما فراهم نمودن زمینه فعالیت میدان میوه و تره‌بار و رفع مشكلات مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز است. وي افزود: تلاش‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار بستك صورت گرفته است كه امیداریم شاهد همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار اين شهرستان باشیم. معاون فرماندار بستك رونق اقتصادي، اشتغالزايي، نظم دهي در عرضه و فروش محصولات كشاورزي و فراهم نمودن بسترهاي لازم براي سرمايه گذاري را از جمله مزيت هاي احداث اين ميدان عنوان نمود. مهندس احمدي بيان داشت: فعالیت میدان های میوه وتره بار سبب خواهد شد تا در شرایط رقابتی، محصولات با قیمتی مناسب و با کیفیت عرضه گردد. وي با بيان اينكه يكي از سياست هاي اصلي دولت، جذب و حمايت از سرمايه گذاران و تسهيل زمينه فعاليت براي فعالان اقتصادي و كارآفرينان است افزود: دولت پشتيبان و حامي بخش خصوصي و سرمايه گذاران است و درحوزه هايي كه بخش خصوصي توانمندي اداره امور را داشته باشد دولت مسئوليت را به بخش خصوصي خواهد سپرد. گفتني است ميدان ميوه و تره بار شهرستان بستك با مساحت 4000 مترمربع از سال 1390 شروع به كار نموده است.

کلید واژه ها: استان هرمزگان -




دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:29:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن