تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسري سالانه 10 ميليارد متر مکعب آب در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
کسري سالانه 10 ميليارد متر مکعب آب در کشور موج - نايب رئيس کميسيون کشاورزي و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي گفت: سالانه 10 ميليارد مترمکعب کسري آب در کشور داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا نوري قزلجه در همايش آب که به همت ستاد احياي درياچه اروميه در شهرستان بستان آباد برگزار شده بود، با بيان اين مطلب افزود: با مصرف اصولي و کاهش 15 درصدي ميزان مصرف آب در بخش کشاورزي مي‌توان بحران آب را تا حدي کنترل کرد.
وي با بيان اين که کمک‌هاي خوبي براي استفاده از سيستم‌هاي نوين آبياري براي کشاورزان ديده شده است، پيشنهاد کرد کمک بلاعوض دولت از 85 درصد به 100 درصد برسد تا شاهد تشويق کشاورزان براي استفاده از سيستم‌هاي نوين آبياري در کشور باشيم. نماينده مردم بستان آباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به کاهش آب درياچه اروميه و لزوم بسيج همگاني براي احياي آن افزود: دو سوم شهرستان بستان آباد در حوزه آبريز اين درياچه قرار گرفته و اميدواريم با تکميل سد کلقان در اين شهرستان که در حوزه آبريز درياچه خزرقرار دارد، شاهد حل مشکل کمبود آب در بخش صنعت و کشاورزي و شرب شهرستان باشيم.
وي همچنين از تصويب مصوبه اي در مجلس خبر داد که به موجب آن قولنامه‌هاي موجود در بخش کشاورزي در دست کشاورزان به عنوان سند رسمي تلقي مي‌شود.
نوري قزلجه گفت: با اجراي اين مصوبه بسياري از مشکلات کشاورزان در زمينه برق دار کردن چاه‌هاي آب و استفاده از سيستم‌هاي نوين آبياري حل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن