تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799048304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله هاشمی شاهرودی در دیدار شهردار قم: زیرساخت‌های میزبانی از زائران در قم تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیت الله هاشمی شاهرودی در دیدار شهردار قم: زیرساخت‌های میزبانی از زائران در قم تقویت شود استان‌ها > قم - نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شهر قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت(س) شاهد حضور گسترده زائران هستیم بر تأمین زیرساخت های مورد نیاز زائران در این شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي پيش از ظهر امروز در ديدار شهردار قم با اشاره به سوابق دكتر سقاييان‌نژاد در دوران مديريت شهري در اصفهان گفت: اميدواريم كه ايشان در شهر قم نيز بتواند منشأ خير و بركت باشد.
وي به وضعيت اجراي پروژه منوريل قم اشاره كرد و افزود: براي اجراي اين پروژه از محل بيت‌المال هزينه شده است و بايد زمينه لازم براي به اتمام رسيدن اين پروژه مهيا شود.
نائب رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه بلاتكليف ماندن اين پروژه موجب هدررفت بيت المال مي‌شود خاطرنشان كرد: بايد براي راه‌اندازي بخش نخست اين پروژه همت لازم را داشته باشيد تا اين پروژه مورد استفاده مردم و زائران قرار گيرد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه شهر قم به دليل وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(س) ميزبان خيل عظيمي از زائران داخلي و خارجي است تصريح كرد: بايد از ظرفيت‌هاي متعدد اين شهر با برنامه‌ريزي صحيح استفاده مطلوب داشت و در راستاي استقبال از زائران نيز زيرساخت‌هاي لازم در اين شهر فراهم شود.
آيت الله هاشمي شاهرودي با اشاره به اجراي پروژه فرودگاه قم، راه‌اندازي اين فرودگاه را به دليل اقبال گسترده زائران خارجي براي حضور در استان قم ضروري دانست.
وي با اشاره به جايگاه شهر قم تصريح كرد: شهر قم به دليل وجود حرم حضرت معصومه(س) پايگاه انقلاب و مركز حوزه‌‎هاي علميه شده است و بايد از اين فرصت استفاده كرد و در اين شهر به اجراي كارهاي زيرساختي اهتمام داشت.
در ابتدای این دیدار مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، به ارائه گزارشي از وضعيت كنوني شهر قم و همچنين برنامه‌ريزي صورت گرفته براي اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام پرداخت.
شهردار قم با اشاره به بدهي هزار و ۵۰۰ ميليارد توماني شهرداري قم در خصوص اجراي پروژه‌هاي شهري اظهار كرد: بخش اعظمي از اين بدهي مربوط به دو پروژه بزرگ بلوار پيامبر اعظم(ص) و فاز ۵ بلوار عمار ياسر است.
سقائیان نژاد اظهار كرد: در خصوص پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) شهرداري قم ۷۶۲ ميليارد تومان بدهي بانكي دارد و ميزان بدهي در فاز ۵ بلوار عمارياسر نيز ۲۴۰ ميليارد تومان است.
شهردار قم با اشاره به اينكه ميزان بدهي شهرداري به بانك شهر ۲۵۰ ميليارد تومان است گفت: طي نشستي با مسئولان بانك شهر قرار بر اين شده است كه از طريق تهاتر اين بدهي پرداخت شود و از طريق دكتر لاريجاني رايزني‌هايي با رؤساي بانك‌هاي ملي و تجارت نيز خواهيم داشت.
وي با اشاره به اينكه بايد دولت در اين زمينه شهرداري قم را حمايت كند اظهار كرد: انتظار داريم كه سود اين بدهي‌ها از سوي دولت بخشيده شده و ما نيز براي بازپرداخت اصل بدهي برنامه‌ريزي‌هاي لازم را خواهيم داشت.
سقاييان‌نژاد با اشاره به اينكه نمي‌توان به دليل ديدگاه آييني و تمدني به بلوار پيامبر اعظم(ص)، رويكرد اقتصادي و درآمدزايي داشته باشيم اضافه كرد: اگر بخواهيم رويكرد تمدني در اين بلوار حفظ شود نيازمند حمايت دولت هستيم.
وي با اشاره به مشكلات زيست محيطي شهر قم به ويژه در بخش ورودي‌هاي شهر گفت: اگر به ورودي‌هاي شهر قم توجه نداشته باشيم در سال‌هاي آينده هجوم ريزگردها شرايط نامطلوبي را در اين شهر رقم خواهند زد.
شهردار قم به بركات سفر مقام معظم رهبري به استان قم اشاره كرد و افزود: از محل اعتبارات اين سفر ۵۰ ميليارد تومان در سال جاري به شهرداري اختصاص يافته كه اين اعتبار را در بخش احداث بوستان‌ها و مباحث زيست محيطي هزينه خواهيم كرد.
وي در خصوص اجراي پروژه منوريل نيز گفت: فاز نخست اين پروژه براي اينكه به مرحله بهره‌برداري برسد به ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.
وي به اجراي پروژه مترو قم اشاره كرد و افزود: اعتباري بالغ بر ۳۳۰ ميليارد تومان از محل فروش اوراق مشاركت براي اين پروژه تأمين شده است و با اين اعتبار ۴.۵ تا ۶ كيلومتر از اين پروژه به مرحله بهره‌برداري مي‌رسد.

کلید واژه ها: استان قم - سید محمود هاشمی شاهرودی -




دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:14:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن