تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتاح: کمیته امداد جای بداخلاقی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فتاح: کمیته امداد جای بداخلاقی نیست
رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان امداد، همه باید یکدست باشند و نباید پستهای سازمانی باعث شود امدادگران از یکدیگر دور شوند، گفت: در کمیته امداد جای بداخلاقی نیست، امدادگران به مددجویان توجه ویژه داشته و با آنها خوب برخورد کرده و امدادگران بدانند دنیا و آخرت آنها در گرو خدمت به مددجویان است.
به گزارش نامه نیوز، سید پرویز فتاح در سیزدهمین سفر استانی خود به استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان و مددکاران و امدادگران این استان دیدار و گفت و گو کرد.


وی در دیدار با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ایجاد اعتمادسازی و توانمندسازی مددجویان این نهاد گفت: خدمت رسانی به نیازمندان یک وظیفه عمومی است و کمیته امداد به عنوان واسطه بین اغنیاء و مستمندان است.

وی با اشاره به اینکه همه در کمیته امداد مسئولیت خطیر و سنگینی بر عهده دارند و امانت دار مردم هستند، افزود: کار امداد مدد به احیای زندگی انسانهای محروم با حفظ کرامت انسانی آنان است و این امر با اعتقاد، سعه صدر، نگاه انقلابی و بسیجی امکانپذیر است.

فتاح با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان امداد، همه باید یکدست باشند و نباید پستهای سازمانی باعث شود امدادگران از یکدیگر دور شوند، اظهار کرد: در کمیته امداد جای بداخلاقی نیست، امدادگران به مددجویان توجه ویژه داشته و با آنها خوب برخورد کرده و امدادگران بدانند دنیا و آخرت آنها در گرو خدمت به مددجویان است.

همچنین سید پرویز فتاح در دیدار با امدادگران استان همدان گفت: پرونده کمیته امداد در 35 سال گذشته درخشان بوده و ما باید این پرونده پرافتخار را که حاصل زحمات و تلاشهای بی وقفه بزرگانی چون مرحوم عسگراولادی، برادر نیری و انواری بوده است را حفظ کنیم.

فتاح هدف اصلی کمیته امداد را ارا ئه خدمت بی منت به نیازمندان و مددجویان و حل مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمت در کمیته امداد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و در رسیدگی به نیازمندان باید همانند اورژانس اجتماعی عمل کنیم چون حیات خانواده‌های نیازمند به نوع و چگونگی ارائه خدمات این نهاد وابسته است.

فتاح با تاکید بر اینکه باید با نگاه فرهنگی، در جهت کرامت انسانی حرکت کنیم اظهارکرد: اساس کار امداد فرهنگی است و کار فرهنگی باید از بدنه امداد شروع شود و تمامی امدادگران در این عرصه ورود پیدا کنند.

به گزارش سرویس ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فتاح به تغییرات ساختاری کمیته امداد، واگذاری اختیارات به استانها اشاره و خاطر نشان کرد: باید در هزینه کرد اعتبارات این نهاد دقت بیشتری داشته باشیم.

فتاح با بیان اینکه این نهاد طی سالهای گذشته برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان اقدامات موثری انجام داده است گفت: مردم اعتماد زیادی به کمیته امداد دارند و با توجه به خدمات و لطف خدا هر سال نیز این اعتماد و اطمینان بیشتر می شود.



منبع: ایسنا


۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن