تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامین: حقانیت ایران در مذاکرات هسته‌ای اثبات شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ورامین:
حقانیت ایران در مذاکرات هسته‌ای اثبات شد
فرماندار شهرستان ورامین گفت: سربازان عرصه دیپلماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی حقانیت ایران را در پیروزی در کارزار هسته‌ای به جهانیان نشان داده و این امر ثابت کرده است که همگان باید با احترام با این ملت سخن به میان آورند.

خبرگزاری فارس: حقانیت ایران در مذاکرات هسته‌ای اثبات شد



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن خوانساری ظهر امروز در جریان بازدید روستایی مسئولان ورامین از روستای حصار حسن‌بیک از توابع بخش جوادآباد این شهرستان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در سایه استقامت و ایستادگی ملت ایران، درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری، درایت دولت تدبیر و امید و همت و تلاش سربازان عرصه دیپلماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی حقانیت خود را در پیروزی در کارزار هسته‌ای به جهانیان نشان داده و این امر ثابت کرده که همگان باید با احترام با این ملت سخن به میان آورند.

وی افزود: ملت ایران به جهانیان ثابت کرد که اهل گفت‌وگو و ایجاد آرامش در جهان است، ایران اسلامی به جهانیان آموخت که باید با تمامی ملت‌ها با احترام برخورد کرد و حق دیگر کشورها را در دستیابی به تمامی فناوری‌های نوین به رسمیت شناخت.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: توافق هسته‌ای ایران، جامعه اسلامی را شاداب کرده و امید به آینده را در دلت ملت ایران تقویت کرد که این همان فرصتی بود که ملت ایران در انتخابات خردادماه سال 92 در آن حضور یافته و با انتخاب دولت تدبیر و امید، راه را برای آینده‌ای روشن هموار ساخت.

وی تأکید کرد: امروز تمامی مسئولان وظیفه دارند که به پاس ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران اسلامی کمر همت را در خدمت‌رسانی بی‌منت به صاحبان اصلی انقلاب بسته و با تمام توان موانع توسعه مناطق مختلف کشور را برای دستیابی مردم به امکانات رفاهی برطرف کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش دولت در رفع محرومیت از مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته گفت: امروز تلاش دولت بر حمایت از تشکل‌ها و تعاونی‌های روستایی معطوف شده تا با ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، زمینه توسعه همه‌جانبه این مناطق را فراهم و از مهاجرت روستائیان به شهرها بکاهد.

خوانساری افزود: شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران و کشور است و اکثر روستائیان شهرستان در شغل مقدس مشغول به کار هستند و هرچه امکانات در این مناطق افزایش یابد به میزان ماندگاری آنان در روستاها افزوده و از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری می‌کند.

نماینده دولت در ورامین افزود: هم‌اکنون در اکثر روستاهای شهرستان ورامین طرح‌های هادی روستایی که نقش به‌سزایی در عمران این مناطق ایفا می‌کند اجرایی شده است و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت در این مناطق تأمین شده است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان ورامین را ایجاد زیرساخت‌های ورزش روستایی بیان کرد و اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط در جامعه جوان روستایی، آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که در کمین جوانان نشسته مصون می‌دارد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: هم‌اکنون چندین پروژه ورزشی و سالن‌های چند منظوره در روستاهای شهرستان ورامین در دست ساخت است که با بهره‌برداری از این اماکن، می‌توان آینده روشنی را در بخش ورزش روستایی ورامین شاهد بود. انتهای پیام/2462/ک30

94/05/05 - 13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن