تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات ساماندهی و تعریض ورودی های شهر دهدشت مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات ساماندهی و تعریض ورودی های شهر دهدشت مطلوب است یاسوج- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه با اشاره به روند مطلوب بهسازی و تعریض ورودی های سه گانه شهر دهدشت مرکز این شهرستان گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا است.


علی اصغر تارم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی ورودی چرام - دهدشت افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به طول 10 کیلومتر در حال اجرا است.
وی طول ورودی طولیان- سرفاریاب - دهدشت را پنج کیلومتر اعلام کردو گفت: این طرح در قالب یک پروژه با قراردادی به مبلغ 35 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا است.
تارم طرح سامادندهی ورودی سوق - دهدشت را یکی از مهم ترین طرح های عمرانی این اداره دانست و تصریح کرد: بهسازی و تعریض این پروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجرا است.
وی اعتبار پروژه دهدشت - سوق را 70 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بیش از دو کیلومتر از طول 9 کیلومتری این پروژه آماده آسفالت است.
تارم عنوان کرد: 15 پروژه راهسازی در حوزه راه اصلی و روستایی در این شهرستان در حال اجرا است.
وی گفت: از این تعداد پنج پروژه جاده اصلی و فرعی و 9 پروژه در حوزه راه روستایی است.
تارم طول راههای شهرستان کهگیلویه را یک هزارو 250 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این مقدار 970 کیلومترراه روستایی است که 390 کیلومتر آسفالت شده است.
شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت دارای چهارشهر، چهاربخش و 10 دهستان است.
7531/1662



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن