تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803503854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران هرگز دوستان قبل از توافق هسته‌اي خود را فراموش نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: ايران هرگز دوستان قبل از توافق هسته‌اي خود را فراموش نمي‌کند موج - وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اين که قاره آفريقا از اولويت‌هاي دولت تدبير و اميد براي همکاري در زمينه‌هاي مختلف است، تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران هرگز دوستان قبل از توافق هسته‌اي خود، از جمله زيمبابوه را فراموش نمي‌کند و اين کشورها براي ما ارزشمند هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، که براي شرکت در هشتمين اجلاس کميسيون دايمي مشترک ايران و زيمبابوه به حراره، پايتخت اين کشور، سفر کرده است در بدو ورودش، احياي مراودات دوستانه و فعال کردن و گسترش همکاري‌هاي تهران و حراره در زمينه‌هاي مختلف را از جمله اهداف اين سفر اعلام کرد.
وي با بيان اين که به عنوان رئيس ايراني کميسيون دايمي مشترک به زيمبابوه از کشورهاي دوست و قديمي جمهوري اسلامي ايران در قاره آفريقا آمده است، گفت که آقاي رابرت موگابه، رئيس جمهوري اين کشور، از شخصيت‌هاي معتبر بين‌المللي در دوران سخت و در مقابل حملات همواره از ايرن دفاع کرده است.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خاطرنشان کرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همواره همکاري‌ها و مناسبات خوبي بين دو کشور در زمينه‌هاي سياسي و اقتصادي برقرار بوده است و در اين سفر زمينه گسترش همکاري‌ها و مبادلات فرهنگي هم با حضور هياتي از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي بررسي مي‌شود.
ربيعي گفت: بررسي روند فعاليت و وضعيت کارهاي توليدي و صنايع ايران در زيمبابوه، صادرات و برخي خريدها در اين سفر و به ويژه در کميسيون دايمي مشترک دو کشور در دستور کار قرار دارد.
وي با تاکيد به اين که تهران و حراره مواضع مشترک سياسي در خصوص بسياري ازمسايل بين‌المللي دارند، اظهار کرد: دوستان و مقامات بلندپايه اين کشور را در جريان موفقيت ايران در تحقق توافق هسته‌اي با گروه 1+5 قرار مي‌دهيم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تاکيد کرد: آفريقا زمينه‌هاي بکر زيادي براي همکاري‌ها دارد و معتقديم زمينه پيوندهاي زيادي بين ايران و کشورهاي آفريقايي وجود دارد که اگر احيا شوند در سطح بين‌الملل مي‌توانيم بسياري از نيازهاي همديگر را پوشش دهيم.
ربيعي افزود: دولت تدبير و اميد در راستاي سياست‌هاي دراز مدت و مستمر جمهوري اسلامي ايران در قبال قاره آفريقا، نگاه جدي‌تري به اين قاره بزرگ دارد و گسترش همکاري‌ها و مناسبات با کشورهاي آن مانند زيمبابوه را در دستور کار قرار داده است.
وي درباره همکاري‌هاي تهران با پايتخت‌هاي آفريقايي بعد از توافق هسته‌اي، تاکيد کرد: توافق هسته‌اي زمينه‌هاي بين‌المللي بيشتري را براي فعاليت‌هاي ما فراهم مي‌کند، اما؛ جمهوري اسلامي ايران دوستان قبل از توافق هسته‌اي از جمله زيمبابوه را هرگز فراموش نمي‌کند و اين کشورها براي تهران بسيار ارزشمند هستند.
وزير امور خارجه زيمبابوه نيز با ابراز خرسندي از سفر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در رأس هياتي اقتصادي، صنعتي، فرهنگي و تجاري به حراره، گفت: مقامات زيمبابوه بسيار مشتاق هستند تا در جريان نتايج مذاکرات و توافق هسته‌اي قرار گيرند.
سيمباراشه مومونگگوي با بيان اين که رهبري، ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را به خوبي مي‌شناسيم، افزود: با اظهارات شما موافق هستم، روابط سياسي بسيار خوبي با ايران داريم و اکنون زمينه‌هاي زيادي براي گسترش همکاري‌هاي اقتصادي و بازرگاني بين حراره و تهران وجود دارد.
رئيس زيمبابوه اي کميسيون دايمي مشترک ايران و زيمبابوه تصريح کرد: اين کميسيون مشترک فرصتي ديگر براي تعميق و توسعه روابط و گسترش همکاري‌ها در زمينه‌هاي مختلف بين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري زيمبابوه است.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي جمهوري اسلامي ايران در رأس هياتي اقتصادي، بازرگاني، صنعتي و فرهنگي عصر ديروز (يکشنبه) براي شرکت در هشتمين اجلاس کميسيون دايمي مشترک ايران و زيمبابوه وارد حراره، پايتخت اين کشور، شد.
ربيعي که رياست طرف ايراني کميسيون دايمي مشترک ايران و زيمبابوه را بر عهده دارد در فرودگاه بين‌المللي حراره مورد استقبال رسمي سيمباراشه مومونگگوي، وزير خارجه زيمبابوه و رياست طرف زيمبابوه اي کميسيون مشترک دو کشور و محمدامين نژاد، سفير جمهوري اسلامي ايران، در زيمبابوه قرار گرفت.
هشتمين اجلاس کميسيون مشترک جمهوري اسلامي ايران و جمهوري زيمبابوه از پنجم تا هشتم مردادماه جاري در حراره، پايتخت زيمبابوه، برگزار مي‌شود.
هفتمين اجلاس کميسيون دايمي مشترک ايران و زيمبابوه سال 1391 در تهران برگزار شده است.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي قرار است علاوه بر مشارکت در اين اجلاس، با مقامات بلندپايه و وزراي صنعتي، اقتصادي و بازرگاني زيمبابوه ديدار و راه‌هاي گسترش روابط دوستانه و همکاري‌هاي تهران و حراره را در زمينه‌هاي مختلف بررسي کند.
ربيعي همچنين بر اساس دعوت خانم سيتمويزو نيوني، رئيس شرکت‌هاي کوچک، متوسط و توسعه تعاوني‌هاي زيمبابوه، در همايشي که در حاشيه نمايشگاه بين‌المللي اين شهر برگزار خواهد شد، شرکت و به عنوان ميهمان ويژه سخنراني کند.
وي همچنين در مراسم افتتاح رسمي اين نمايشگاه که با حضور رابرت موگابه رئيس جمهوري زيمبابوه صورت خواهد گرفت، شرکت مي‌کند.
28 شرکت ايراني در اين نمايشگاه که از ششم تا دهم مرداد در حراره، پايتخت زيمبابوه، برگزار مي‌شود، شرکت دارند.
در پايان اجلاس کميسيون مشترک دايم ايران و زيمبابوه قرار است چندين سند همکاري امضا شود.
هياتي متشکل از نمايندگان 20 وزارتخانه و مؤسسات و سازمان‌هاي دولتي، ربيعي را در سفر به زيمبابوه همراهي مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن