تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت در پيشنهاد دولت و خواسته شهرداري/ زمان معاينه فني خودروها تغيير مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
تفاوت در پيشنهاد دولت و خواسته شهرداري/ زمان معاينه فني خودروها تغيير مي‌کند موج - مديرعامل ستاد مرکزي معاينه فني خودروهاي تهران گفت: تلاش مي‌کنيم مدت‌زمان معاينه فني خودروها بار ديگر تغيير پيدا کند.
ولي آذروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: در نظر گرفتن مدت‌زمان 5 سال براي معاينه فني خودروها به هيچ‌وجه کارشناسي شده نيست و ما از ابتدا با اين موضوع مخالف بوده‌ايم.
وي افزود: بارها مخالفت‌هاي خود را با دليل و مدرک ارائه کرده‌ايم و اميدوار هستيم با اين مخالفت‌ها، شرايط تغيير پيدا کند.
مديرعامل ستاد مرکزي معاينه فني خودروهاي تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته‌شده به‌منظور کاهش مدت‌زمان معاينه فني خودروها اظهار کرد: موضوع را از طريق شوراي اسلامي شهر تهران پيگيري مي‌کنيم زيرا معتقديم اين اتفاق در بسياري از کلان‌شهرهاي کشور ازجمله شهر تهران مشکل‌ساز خواهد شد.
آذروش در خصوص لايحه تقديمي از سوي دولت به مجلس در رابطه با معاينه فني خودروها خاطرنشان کرد: در لايحه تقديمي دولت به مجلس، مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده براي معاينه فني خودروها 3 سال در نظر گرفته‌شده است.
وي ادامه داد: ما با زمان 3 سال نيز مخالفت کرده‌ايم زيرا معتقد هستيم مدت‌زمان استاندارد و علمي معاينه فني براي خودروها، 2 سال است.
مديرعامل ستاد مرکزي معاينه فني خودروهاي شهر تهران با اشاره به دلايل مخالفت‌هاي اين ستاد با 5 ساله بودن زمان معاينه فني خودروها اذعان کرد: بر اساس بررسي‌هاي علمي و کارشناسي، کاتاليست هاي خودروها حداکثر ظرف مدت‌زمان 2 سال بايد تعويض شده و پس‌ازآن نيز خودرو بايد مورد بازبيني قرار گيرد.
وي تأکيد کرد: اين موضوع را از طريق مجلس شوراي اسلامي با جديت پيگيري مي‌کنيم و اميدوار هستيم با اين اقدام، تا حدودي در بهبود هواي شهر تهران نقش داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن