تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت و تعطیلی ۱۳ واخد صنعتی مشکل اصلی بیجاراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار بیجار:
مهاجرت و تعطیلی ۱۳ واخد صنعتی مشکل اصلی بیجاراست

بيژن زنديه فرماندار بيجار


شناسهٔ خبر: 2867970 - دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
استانها > کردستان

بیجار- فرماندار بیجار مهاجرت را مشکل مهم و اساسی بیجار ذکر کرد و گفت: این شهرستان نیازمند نگاه ویژه دولت تدبیر و امید است. به گزارش خبرنگار مهر، بیژن زندیه شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، تجارت و معدن، مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در تالار شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت:بسیار خرسندیم که میزبان حضور دولت تدبیر و امید در استان کردستان هستیم.وی افزود: شهرستان بیجار دارای مشکلات زیادی است که در طی ۶ نامه تنظیم و به مدیر کل هماهنگی سفرهای هیئت دولت تقدیم شده است.وی بی آبی را خطری جدی برای این شهرستان دانست و گفت:بحران بی آبی زمینه ساز مهاجرت بسیاری از روستائیان شده و بیش از ۱۰۰ روستای بیجار را تهدید می کند.

وی در ادامه به دیگر مشکلات این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: چهار بانده کردن جاده بیجار-زنجان، دیواندره-بیجار و بیجار –همدان، اجرای پایاب دشت تلوار، انتقال آب سد سیازاخ و تملک اراضی برای ایجاد شهرک صنعتی شماره دو از دیگر مشکلات اصلی این شهرستان است.

فرماندار بیجار  کمبود وجود نقدینگی را موجب تعطیلی ۱۳ واحد از ۵۲ واحد فعال صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک دانست و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شدزندیه  به ضرورت توسعه گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت:شهرستان بیجار دارای قابلیت های بسیار زیادی است و توجه به  این قابلیت ها صنعت گردشگری را افزایش می دهد و توسعه شهرستان را به دنبال دارد.
وی خام فروشی را زمینه ساز از بین رفتن ذخایر معدنی شهرستان دانست و عنوان کرد: راه اندازی زنجیره فولادی در کنار معادن آهن بیجار موجب جلوگیری از خام فروشی آن می شود.

فرماندار بیجار نوسازی و تجهیز معادن این شهرستان را نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار از شش هزار کیلومتر راه روستایی برخوردار است، گفت: در حال حاضر از این میزان راه روستایی یکصد و چهار کیلومتر آن آسفالت است که لازم است در سال ۹۵، ۶۰ کیلومتر آن آسفالت شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن