تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798508926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسد: سال 88 مي گفتند كار ايران تمام است ولي ایران از این همه توطئه ها عبور كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اسد: سال 88 مي گفتند كار ايران تمام است ولي ایران از این همه توطئه ها عبور كرد
رئيس‌جمهور سوريه در جمع اعضاي نهادهاي مردمي سوريه گفت كه «غرب به مكاني براي صادرات تروريسم تبديل شده است.»
به گزارش شبكه خبري «الاخباريه» سوريه، بشار اسد ديروزدر جمع مسئولان و اعضاي سازمان‌هاي مردمي و سنديكاهاي شغلي تأكيد كرد سوريه بارها درباره خطرات تروريسم هشدار داده و تصريح كرده كه اين تروريسم حد و مرزي ندارد و مبارزه با تروريسم فقط با احترام گذاشتن به درخواست ملت‌ها و بازپس‌گيري حقوق آنها ميسر است. اسد گفت: در سال‌هاي گذشته اين منطقه بود كه تروريست به غرب مي‌فرستاد و حالا غرب است كه به منطقه تروريست اعزام مي‌كند. اسد گفت: همچنان كشورهاي غربي [در مبارزه با تروريسم] از استانداردهاي دوگانه استفاده مي‌كنند. وي گفت: غرب امروز نمي‌خواهد كه تروريسم را از بين ببرد بلكه هدفش كنترل و هدايت تروريسم است و چيزي كه غرب انجام مي‌دهد در حقيقت كنترل تروريسم است نه نابودي آن. 
وي با اشاره به اينكه خون مردم سوريه از همه چيز مهم‌تر است اظهار داشت كه اين كشور موافق است هر چه سريع‌تر اين جنگ پايان يابد و با بيان اينكه هر فرصت اندكي براي جلوگيري از خونريزي بايد مغتنم شمرده شود، گفت: روسيه و چين سوپاپ امنيت سوريه در شوراي امنيت هستند. رئيس‌جمهور سوريه با تأكيد بر حمايت اين كشور از روند سياسي براي حل بحران موجود، خاطر نشان كرد: اينكه مي‌گويند سوريه براي حل بحران طرحي ندارد ناشي از سوء نيت است و هدفشان اين است كه دولت سوريه را مسئول شكست جلوه دهند. اسد خاطرنشان كرد: تا زماني كه مخالفان خارجي معناي مذاكره و راهكار سياسي را درنيابند سخن گفتن از مذاكره بي‌فايده است. 
اسد ضمن تقدير از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران و مقاومت لبنان از سوريه گفت: كمك‌هاي كشور برادر ايران، به اعطاي تجارب و مشورت‌هاي نظامي محدود است اما برادران ما در مقاومت لبنان همراه با ما جنگيده‌اند و خون‌شان با خون ما آميخته شده است. اسد در بخشي ديگر از سخنانش، درباره توافق هسته‌اي ايران با كشورهاي 5+1 گفت: ما در مرحله سرنوشت‌سازي هستيم و از حقوق خود عقب‌نخواهيم نشست. ما برده نخواهيم شد و آقاي خودمان باقي خواهيم ماند. امروز دنيا كم‌كم در حال تغيير است و هر كشوري كه به حقوق خود چنگ بزند، پيروز خواهد شد. به ايران نگاه كنيد؛ ايران بهترين نمونه است... كشورهايي كه خواستار استيفاي حقوق خود هستند يقينا پيروز مي‌شوند و ايران بهترين مثالي است كه مي‌توان از آن ياد كرد. 


   سال 88 مي‌گفتند كار ايران تمام است
رئيس‌جمهور سوريه به اتفاقات پس از انتخابات سال 1388 اشاره كرد و گفت: در آن زمان يك مسئول غربي كه نمي‌خواهم اسمش را بياورم نزد ما آمد و گفت مسئله ايران، مسئله همين چند ماه است [و كار ايران تمام است]. او از مسئولان احمق غربي بود. . . [كف زدن حضار] نه به اين دليل كه اين حرف را زد، چرا ايران از اين همه توطئه عبور كرد؟اسد افزود: «ايران پيروزي بزرگي به دست آورد. اين كشور به مدت سه دهه محاصره بود، هشت سال نيز در معرض جنگ قرار گرفت، زيرساخت‌هايش از بين رفت ولي با وجود اين مسئله اين كشور در زمينه توليد و صنعت در ميان كشورهاي اسلامي در جايگاه نخست قرار دارد.» رئيس‌جمهور سوريه با اشاره به اينكه تهران در توافق هسته‌اي دستاورد بزرگي را محقق كرد، با تكرار اين سؤال كه چرا ايران از اين توطئه‌ها و سال‌ها محاصره و جنگ عبور كرد، گفت: فقط پايداري و وحدت و اتحاد مردم ايران سبب شد كه توافق هسته‌اي انجام شود و ايران حق هسته‌اي‌اش را بگيرد.  رئيس‌جمهوري سوريه به مسئله كمبود نيروي انساني در جبهه‌هاي نبرد نيز اشاره كرد و گفت: «تنها پايداري و مقاومت براي ارتش كافي نيست. ما در حلب، ديرالزور، حسكه و جاي جاي سوريه مقاومت مي‌كنيم اما براي به دست آوردن پيروزي و عقب راندن تروريسم نياز به نيروي انساني است و به همين خاطر نيروهايي از مقاومت لبنان و ديگر همپيمانانمان به ما كمك مي‌كنند و ارتش سوريه از حمايت‌هاي نظامي ايران برخوردار است.» اسد در عين حال با اشاره به كساني كه به گفته او « با بهره‌برداري از سخنانش گفتند ارتش سوريه خسته شده و از هم پاشيده است» تأكيد كرد: «اما بايد بدانند يك قهرمان با خستگي به پيروزي مي‌رسد و اين با شكست بسيار متفاوت است. روحيه نيروهاي نظامي ما بسيار خوب است و با همه مشكلات به مسير خود تا از پاي درآوردن تروريسم ادامه مي‌دهند.» اسد ضمن بيان اينكه در ماه‌هاي اخير شمار زيادي از افراد به ارتش سوريه پيوسته‌اند، تأكيد كرد كه اين كشور متعلق به كساني است كه از آن دفاع كرده‌اند نه كسي كه فقط گذرنامه آن را در اختيار دارد. رئيس‌جمهور سوريه در بخش ديگري از سخنان خود به هجمه‌هاي رسانه‌اي عليه دولت و ارتش سوريه اشاره كرد و گفت: ما در دو جبهه نظامي و رسانه‌اي مورد حمله واقع شده‌ايم. آنها مي‌گويند سوريه تقسيم شده است. اما بايد بدانند تقسيم يك كشور تنها با تقسيم جغرافيايي ممكن نيست تا زماني كه يك ملت تقسيم نشود يك كشور تجزيه نخواهد شد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن