تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798357561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام عراقی: برخی خلبانان عرب زبان با داعش ارتباط بی سیمی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مقام عراقی: برخی خلبانان عرب زبان با داعش ارتباط بی سیمی دارند بغداد- ایرنا - رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان ملی عراق فاش ساخت که برخی از خلبانان عرب زبان در ائتلاف موسوم به بین المللی علیه تروریسم به رهبری آمریکا، از طریق بی سیم با سران داعش در عراق ارتباط گرفته اند.


"حاکم الزاملی" از فراکسیون ائتلاف ملی عراق روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد گفت که در جریان رصد کردن ارتباطات بی سیمی خلبانان ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ، متوجه شدیم که برخی از خلبانان عرب زبان ، با سرکردگان داعش در روی زمین ارتباط بی سیمی داشته اند.
وی از تابعیت دقیق این خلبانان اظهار بی اطلاعی کرد اما فاش ساخت که آنها با لهجه های سعودی، قطری، بحرینی و اردنی، به نیروها و سران گروه تروریستی داعش در روی زمین ، خط داده و گذرگاه های فرار و برخی مواقع مهم نظامی ارتش عراق را گزارش می کردند و متاسفانه در این خصوص گروه داعش نیز در هدف قرار دادن نیروهای نظامی عراق توفیقاتی داشته است.
وی با بیان اینکه امکان رصد طول موج های ارتباطات بی سیمی خلبانان نیروهای ائتلاف بین المللی از زمین وجود دارد ادامه داد که ما طی این مدت بارها شاهد هدف قرار دادن یگان های ارتش و تشکیلات داوطلب مردمی معروف به "الحشد الشعبی" از سوی خلبانان عرب زبان بوده ایم.
حاکم الزاملی ادامه داد که ادله و مستندات موثقی در اختیار داریم که نشان می دهد که دو بالگرد وابسته به نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا اخیرا در نخلستان ها و اراضی زراعی منطقه "الحویجه" در شمال "تکریت" به مدت 6 ساعت به زمین نشستند.
وی تاکید کرد که نیروهای نظامی و داوطلبان مردمی عراق درصدد آزادسازی منطقه حویجه و پاکسازی کامل آن از وجود تشکیلات تروریستی داعش بودند و به زمین نشستن این دو بالگرد بدون شک در اعتماد سازی برای گروه های تروریستی داعش برای ادامه مقاومت در برابر نیروهای نظامی عراق و همچنین فراری دادن تعدادی از سرکردگان گروه داعش به ویژه فرمانده امنیتی داعش اثرگذار بوده است.
رییس امنیت و دفاع پارلمان ملی عراق با بیان اینکه هویت این بالگردها - که آیا آمریکایی یا انگلیسی هستند - مشخص نیست، تصریح کرد: آنچه مسلم است، این دو بالگرد مبالغ هنگفتی را همراه داشته و فرود آمدن آنها لحظاتی بعد از خروج نیروهای داعش از منطقه ، محل تردید و شک برانگیز است.
حاکم الزملی با بیان اینکه این نخستین بار نیست که هواپیماها و بالگردهای ائتلاف موسوم به بین المللی به رهبری آمریکا به گروه تروریستی داعش کمک های لجستیک می کنند، گفت: بارها هواپیماهای ائتلاف کمک های لجستیک در مناطقی که تحت تصرف داعش بوده، انجام داده اند و هربار اعلام می شود که اشتباه بوده است.
وی گفت: آمریکا در چنین عملیات هایی با دقت و برنامه ریزی شده عمل می کند و امکان اشتباه وجود ندارد اما معتقدیم که تحت پوشش ائتلاف بین المللی برای مبارزه با تروریسم ، به داعش کمک می شود و یگان های ارتش و نظامی عراق را به عمد هدف قرار می دهند.
وی ادامه داد:آنچه مسلم است برخی تحت پوشش ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش عملا به داعش کمک کرده و علیه منافع دولت و ملت عراق کار می کنند.
خاورم *3*1770**1010



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن