تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنادر سيستان و بلوچستان نيازمند جذب سرمايه‌گذاران بيشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۹ب.ظ)
بنادر سيستان و بلوچستان نيازمند جذب سرمايه‌گذاران بيشتر است موج- معاون برنامه‌ريزي استاندار سيستان و بلوچستان گفت: با توجه به اين که در حال حاضر چابهار مورد توجه سرمايه‌گذاران زيادي قرار گرفته، اما؛ بنادر استان نيازمند جذب سرمايه‌گذار بيشتر است.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا مالکي، معاون برنامه‌ريزي استاندار سيستان و بلوچستان در کارگروه اقتصادي استان خود در تشريح نقش بنادر و شيلات استان در بالا بردن شاخص‌هاي اقتصادي استان گفت: يکي از راه‌هاي توسعه بنادر استان توجه ناوگان حمل نقل دريايي و ترانزيت کالا از اين بندر به ديگر مناطق دنيا است.
وي تأکيد کرد: بخشي از جذب سرمايه‌ها بايد در راستاي نوسازي ناوگان حمل‌ونقل کالاي چابهار و استفاده از افراد متخصص در اين رابطه است.
معاون استاندار در ادامه با بيان اين که امروزه درياهاي آزاد يکي از مؤثرترين و مهم‌ترين ابزارهاي توسعه و رشد ترانزيت، حمل‌ونقل و تجارت خارجي است، گفت: بندر چابهار تنها بندر و منطقه آزادي است که علاوه بر متصل بودن به آب‌هاي آزاد به مرزهاي زميني نيز راه دارد و با توجه به موقعيت استراتژيک و پتانسيل‌هاي بالقوه و بالفعلي که دارد، مي‌تواند باعث ايجاد فرصت‌هاي اشتغال، رشد تجارت خارجي، کسب درآمدهاي ارزي از طريق توسعه صادرات محصولات صنعتي و ترانزيت کالا، جذب سرمايه‌هاي خارجي به فعاليت‌هاي صنعتي، انتقال تکنولوژي و بهره‌مندي از صرفه‌هاي خارجي مناطق آزاد شود.
وي تأکيد کرد: ما بايد سهم تجارت خارجي و جهاني خود را از طريق بندر چابهار افزايش دهيم.
مالکي اظهار کرد: وضعيت منطقه آزاد چابهار به‌گونه‌اي است که مي‌تواند به تأمين‌کننده اصلي کالا و مواد اوليه مورد نياز صنايع و مردم کشور تبديل شود.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: بخش خصوصي بايد به توسعه صنايع شيلاتي و زيرساخت‌هاي اين بخش در سيستان و بلوچستان کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن