تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وسایل آرایشی غیرمجاز؛ چالش اصلی سلامت جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وسایل آرایشی غیرمجاز؛ چالش اصلی سلامت جامعه استان‌ها > مازندران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیشترین چالش سلامت مربوط به اقلام و لوازم آرایشی غیرمجازاست، گفت: دشمنان بانوان را که کانون سلامت خانواده هستند مورد هدف قرار دادند و متاسفانه توزیع اقلام آرایشی در استان حساب شده نیست.

  به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران، قاسم جان‌بابایی امروز 4 مردادماه 94  در مانور رزمایش مشترک نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران با موضوع مبارزه با قاچاق کالای سلامت‌محور گفت: مدیریت درمان به نفع سلامت و اقتصاد جامعه است و ارتقای امکانات درمانی موجب بالا رفتن میانگین سن  و امید به زندگی می‌شود. وی با اشاره به نقش عوامل محیطی در میزان سلامت جامعه افزود: استفاده از برخی از اقلام و داروهای سلامت جامعه که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند موجب افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی شده و با توافقاتی که با سازمان‌هایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، علوم پزشکی و نیروی انتظامی و... که در ارتباط با موضوع سلامت جامعه دخیل هستند امید است بتوانیم پیشگیری موثری داشته باشیم. رئیس دانشگاه علوم پزشگی مازندران تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در موضوع سلامت  از شرایط خوبی برخوردار نیست چرا که در بین کشورهایی همچون پاکستان، افغانستان، ترکیه، امارات، عراق و... واقع شده که بیشترین تولید و واردات کالای قاچاق از سوی این کشورها است. وی افزود: در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی وادراتی علی رغم برند خارجی مشاهده شده که اغلب از استاندارد لازم برخوردار نیستند و دارای مشکلات بهداشتی هستند. جان بابایی با بیان اینکه بیشترین چالش سلامت مربوط به اقلام و لوازم آرایشی است، اظهار کرد: دشمنان بانوان را که کانون سلامت خانواده هستند مورد هدف قرار دادند و متاسفانه توزیع اقلام آرایشی در استان حساب شده نیست. وی با اشاره به قاچاق بسیاری از مکمل‌های غیر بهداشتی در استان افزود: بسیاری از مکمل‌ها به عنوان مکمل‌های خارجی مورد استفاده جوانان ورزشکار قرار می‌گیرد که از استانداردهای لازم و بهداشتی برخوردار نیست. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بار اصلی مبارزه با قاچاق کالای سلامت بر عهده مردم است و توصیه می‌شود مردم از کالای داخلی که مورد تایید و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی است استفاده کنند و در این راستا صاحبان تریبون و ائمه جمعه و جماعت لازم است در ارتقای آگاهی مردم تلاش کنند. وی افزود: بسیاری از این کالاها از طریق ماهواره تبلیغ می‌شود و متاسفانه بسیاری از ارز این کشور که از فروش نفت بدست می‌آید صرف خرید کالایی می‌شود که به سلامت مردم آسیب می‌زند. جان بابایی با بیان اینکه سال گذشته  1000 بازدید از مراکز غذایی بازدید بعمل آمد، تصریح کرد: به سبب آنکه عرضه محصولات غذایی وسیع است قسمت اعظم امنیت غذایی بر عهده مردم است و متاسفانه بسیاری از مراکز توزیع مواد غذایی به صورت غیر قانونی به توزیع اقلامی می‌پردازند که جزو رسته صنفی آنها نیست. وی با اشاره به اینکه شماره 1490 شماره مشاوره غذا و دارو است، افزود: نشان سیب علامت سلامت کالا است و مردم می‌توانند با ارسال آن کد از استاندارد بودن کالا اطمینان حاصل کنند.  



یکشنبه 4 مرداد 1394 - 14:48:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن