تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبی هم از برداشتن تحریم ایران استفاده می کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دبی هم از برداشتن تحریم ایران استفاده می کند
دبی هم از برداشتن تحریم ایران استفاده می کندمجله اکونومیست، دبی را یکی از بزرگترین استفاده کنندگان اقتصادی از توافق هسته ای ایران دانست.
به گزارش نامه نیوز، مجله اکونومیست در گزارشی نوشت منطقه دبی یکی از بزرگترین بهره برداران اقتصادی از حل مسئله هسته ای ایران و به دنبال آن، رفع تحریم های اقتصادی علیه تهران و بازشدن دوباره بازار ایران مقابل سرمایه گذاران خارجی است.
 
این مجله اضافه کرد: دبی که برای مدت زمان طولانی تحریم ها به مقصدی برای تجار و سرمایه گذاران ایرانی تبدیل شده بود هم اکنون آماده است ورودی اصلی فعالیت های بازرگانی و سرمایه گذاری های ایران باشد.
 
این منطقه در جنوب خلیج فارس که یکی از مهمترین مراکز بازرگانی جهان است هم اکنون میزبان 10 هزار بازرگان و شرکت بازرگانی ایرانی است. امارات بعد از چین همچنان بزرگترین شرکت تجاری ایران است. البته قبل از این و به دلیل تحریم ها از سال 2011 تبادل تجاری میان ایران و امارات کاهش یافه بود.
 
تحلیلگران می گویند افزایش رشد اقتصادی ایران باعث افزایش پول ها و کالاهایی عبوری از امارات و افزایش آمار رفت و آمد گردشگران ایرانی به دبی می شود.
 
هم اکنون تعداد پروازها میان تهران و دبی به 50 پرواز در هفته می رسد. علاوه بر این، پروازهای دیگری نیز میان شهرهای ایران و دبی انجام می شود.
 
شرکت هواپیمایی فلای دبی تعداد پروازهایش در ایران را از دو شهر به  9 شهر در سال جاری میلادی افزایش داده است.

همچنین بندر "جبل علی" امارات نیز جایگاه خود را به عنوان یک نقطه اصلی برای انتقال کالا به ایران تقویت کرده است.



منبع: عصر ایران


۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن