تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بين‌المللي شدن فرودگاه کرمان امکان ورود ايرلاين‌هاي خارجي فراهم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۹ب.ظ)
با بين‌المللي شدن فرودگاه کرمان امکان ورود ايرلاين‌هاي خارجي فراهم مي‌شود موج- مديرکل فرودگاه‌هاي استان کرمان با اعلام اين که پس از بين‌المللي شدن فرودگاه کرمان، امکان ورود ايرلاين‌هاي خارجي براي برقراري مسيرهاي پروازي فراهم و اين امر باعث تعامل بيشتر با کشورها و مبنايي براي توسعه بيشتر استان مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نخعي، مديرکل فرودگاه‌هاي استان کرمان با اعلام اين که پس از بين‌المللي شدن فرودگاه کرمان، امکان ورود ايرلاين‌هاي خارجي براي برقراري مسيرهاي پروازي فراهم و اين امر باعث تعامل بيشتر با کشورها و مبنايي براي توسعه بيشتر استان مي‌شود، گفت: طرح جامع فرودگاه بين‌المللي کرمان بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
محمد نخعي، با بيان اين که فرودگاه کرمان از دو سال پيش رفع يافته‌هاي مؤثر و جدي را در دستور کار خود قرار داد، اظهار کرد: اين يافته‌ها شامل عوامل مؤثر بر ايمني پروازي بودند که با تلاش تمامي همکاران و پشتيباني شرکت فرودگاه‌هاي کشور انجام شد.
وي با بيان اين که فرودگاه کرمان موفق به دريافت گواهينامه فرودگاهي و متعاقب آن احراز رتبه بين‌المللي شد گفت: در راستاي شعار مثلث توسعه در استان کرمان، زيرساخت‌هاي لازم به منظور انجام مستقيم پروازهاي بين‌المللي از فرودگاه کرمان، فراهم شده است.
نخعي افزود: پس از بين‌المللي شدن فرودگاه کرمان، امکان ورود ايرلاين‌هاي خارجي براي برقراري مسيرهاي پروازي فراهم و باعث تعامل بيشتر با کشورها و مبنايي براي توسعه بيشتر استان مي‌شود.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان کرمان تصريح کرد: شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل هوايي داخلي و بين‌المللي مي‌توانند با مراجعه به فرودگاه‌هاي استان کرمان، درخواست‌هاي خود را مبني برافزايش پروازها يا برقراري مسيرهاي جديد ارائه کنند؛ ما نيز آماده دريافت و بررسي درخواست‌ها و در نهايت همکاري با کليه شرکت‌هاي هواپيمايي هستيم.
وي با اشاره به طرح جامع فرودگاه کرمان گفت: طرح جامع فرودگاه کرمان، توسط مجري اين طرح در دو مرحله پيگيري و پيش نقشه‌اي از کليات فرودگاه بين‌المللي کرمان تهيه شد.
نخعي ادامه داد: بر اين اساس در فرودگاه بين‌المللي کرمان حدود 18 تا 20 هزار متر پايانه، 40 هزار متر اپرون، و 15 تا 20 هزار متر اماکن فرودگاهي احداث مي‌شود.
وي با اشاره به اين که طرح جامع فرودگاه بين‌المللي کرمان بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيکي دارد، گفت: بررسي‌هاي هوانوردي و فرودگاهي انجام و پيشنهاد‌هاي لازم به مشاور ارائه و مشاور در حال بررسي و اصلاح است.
اين مقام مسوول با تأکيد بر لزوم مرمت و بازسازي سطوح پروازي از جمله باند، اپرون و تاکسي وي‌ها گفت: قرار است 50 درصد هزينه‌ها با مشارکت استانداري و 50 درصد هم توسط شرکت فرودگاه‌هاي کشور تأمين شود.
وي اظهار داشت: به اين ترتيب مناقصه برگزار و عمليات احداث پايانه توسط بخش خصوصي انجام مي‌شود.
نخعي همچنين يادآور شد: مشاور طرح جامع فرودگاه کرمان هم اکنون در حال بررسي طرح جامع فرودگاه جيرفت نيز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن