تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810085102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه زمينه تبديل شدن به قطب گردشگري را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۹ق.ظ)
کرمانشاه زمينه تبديل شدن به قطب گردشگري را دارد موج - مدير کل مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با حضور در کرمانشاه با مدير کل ميراث فرهنگي استان ديدار و از مجموعه تاريخي، فرهنگي تاق بستان بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ حميد ضيايي پرور عصر روز شنبه، 3 مرداد، با حضور در کرمانشاه مورد استقبال علي فعله گري، مدير کل ميراث فرهنگي استان و معاونين اين اداره کل قرار گرفت.
وي در اين ديدار که در هتل جمشيد کرمانشاه انجام شد کرمانشاه را داراي ظرفيت‌هاي گسترده اي در امر گردشگري توصيف کرد و گفت: خوشبختانه کرمانشاه از پتانسيل گسترده اي در امر داشته‌هاي تاريخي و طبيعي برخوردار است که مي‌توان با تبليغات مناسب و فراهم کردن زيرساخت‌هاي اوليه زمينه تبديل شدن آن به قطب گردشگري منطقه را فراهم آورد.
ضيايي پرور بر اهميت اطلاع رساني مناسب و استفاده از توان رسانه‌هاي داخلي و خارجي و شبکه‌هاي صدا و سيما براي معرفي هرچه بهتر استان، تاکيد کرد و افزود: اکنون فضاي تعامل و همکاري سازمان ميراث فرهنگي و رسانه‌ها بسيار مناسب است که مي‌تواند به توسعه اهداف گردشگري و روشنگري افکار عمومي در راستاي حفظ و صيانت از ميراث فرهنگي بهره برد.
مدير کل مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي در خاتمه از آمادگي روابط عمومي سازمان براي فراهم کردن شرايط حضور تيم‌هاي خبري از مرکز براي پوشش رويدادهاي فرهنگي استان و پيشبرد اهداف توسعه گردشگري استان خبر داد.
همچنين، علي فعله گري، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه، در اين ديدار ضمن عرض خيرمقدم شرايط استان را مناسب توصيف کرد و گفت: خوشبختانه صنعت گردشگري در کرمانشاه مورد توجه ويژه مديريت ارشد استان قرار گرفته است که با حمايت‌هاي استاندار محترم کرمانشاه به آينده اين صنعت مي‌توان خوشبين بود.
وي وجود چهارهزار اثر شناخته شده که بيش از 2 هزار مورد آن به ثبت ملي رسيده است و اثر جهاني بيستون را ظرفيت بي بديل کرمانشاه براي توسعه گردشگري عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه ريزي‌هايي که در سال گذشته صورت گرفت کرمانشاه به لحاظ کدهاي درآمدي بعد از استان‌هاي فارس، اصفهان و خراسان رضوي از رتبه 15 کشور به رتبه چهار ارتقا يافته است که اين مساله خود نويد بخش روزهاي خوب براي صنعت گردشگري کرمانشاه است.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کرمانشاه در ادامه به شرايط تاق بستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو هفته گذشته در اتفاقي ناگهاني يک شبه آب چشمه‌هاي تاق بستان خشک شد که نگراني‌هايي را در استان ايجاد کرد.
وي افزود: به منظور بررسي چرايي اين اتفاق جلسات متعددي در استان با حضور استاندار کرمانشاه و دستگاه‌هاي ذي‌ربط انجام شده است.
وي تصريح کرد: خوشبختانه در دو روز گذشته اتفاق خوشايندي در تاق بستان رخ داده است که براي اولين بار آب به درياچه سرريز شد که بسيار مسرت بخش است.
فعله گري در خاتمه به حضور يک تيم کارشناس براي بررسي چرايي اين اتفاق در استان خبر داد و گفت: اين تيم متخصص به زودي گزارش نهايي خود را اعلام مي‌کند.
در ادامه اين سفر ضيايي پرور در بازديدي از تاق بستان از نزديک شرايط اين محوطه تاريخي-فرهنگي را مورد بازديد قرار داد.
گفتني است، ضيايي پرور به منظور همراهي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سفر استاني رئيس جمهور امروز عازم استان کردستان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن