تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804452333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت 20 روزِبرای تخریب سازه های غیرمجاز در بستر رودخانه کرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هشدارمعاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز: مهلت 20 روزِبرای تخریب سازه های غیرمجاز در بستر رودخانه کرج خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی اموراستانداری البرز؛به مالکان ساختمان های حاشیه رودخانه کرج 20 روز فرصت داد تا کلیه ساخت و سازها در حریم رودخانه را تخریب کنند.
۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد ساعت 21:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، صبح امروزشنبه 3/مردادماه جلسه ستاد مدیریت بحران استان البرز؛به ریاست"هیربدمعصومی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری در روستای سیل‌زده سیجان باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد. معصومی در این جلسه ضمن تسلیت به اهالی این روستا اظهار داشت: این اولین حادثه نیست و با توجه به ضرورت خطر پذیری بالای استان البرز باید هرچه زودتر نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت ریسک و خطرپذیری استان تهیه شود. حوادث و اتفاقات نباید دستمایه کسب تجربه باشد وی با تأکید بر اینکه باید نسبت به حوادث احتمالی همواره در آماده باش کامل قرار داشته باشیم، افزود:  اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد و پس از آن تجربه کسب کنیم تا در بحران های بعدی آن را مورد استفاده قرار دهیم، عملاً کار مفیدی انجام نمی شود. معاون استاندار در ادامه مسئولان دستگاه های اجرایی را موظف ساخت تا مدیران شهرستانی خود جهت  بازسازی مناطق سیل زده عازم محل حادثه نمایند. وی در این رابطه گفت: اعضای شورای مدیریت بحران استان به مدیران شهرستانی مأموریت دهند تا تمام وقت  در حسینیه این روستا مستقر شده و عملیات بهسازی را به اتمام برسانند.   عوامل انسان ساز و ساخت و ساز در بستر رودخانه عامل اصلی بروز سیل بود معصومی همچنین با بیان اینکه رفتارهای جوی و خاک قابل پیش بینی نیست؛ به آسیب شناسی علل و چرایی بروز سیل اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی  در این منطقه نسبت به سایر نقاط ناچیز بوده است و عوامل انسان‌ساز و ساخت و ساز در بستر رودخانه موجب بروز چنین حادثه ای گردیده است.     20 روز فرصت برای تخریب سازه های غیرمجاز در بستر رودخانه وی در ادامه اولتیماتومی 20 روز فرصت داد تا کلیه ساخت و سازها در حریم رودخانه تخریب می‌شود. معصومی در این رابطه اضافه کرد: اگر ظرف 20 تخریب ها انجام نشود ناگزیر هستیم تا ورود پیدا کنیم.  معصومی ادامه داد: بر اساس طرح هادی مصوب معوض این املاک توسط بنیاد مسکن داده می‌شود و بهتر است پیش از اقدام ما، اهالی خود نسبت به تخریب این ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز اقدام کنند. وی با بیان اینکه یک هفته پیش از وقوع سیل برای تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدام کردیم اما اهالی مانع از انجام این کار شدند، گفت: از این پس فرصت 20 روزه در نظر گرفته می‌شود و سپس برای تخریب بر اساس طرح هادی مصوب روستا اقدام می‌شود.   وی در ادامه با تأکید بر اینکه بازسازی این روستا عزمی جهادی می طلبد، تصریح کرد: برای جمع بندی اقدامات انجام شده مدیران شهرستان و دستگاه های اجرایی باید در محل مستقر شوند و بدون در نظر گرفتن ساعت کاری اداری جهادگونه تلاش کنند.   بحث بیمه فرهنگسازی شود معاون استاندار البرز در ادامه با تاکید بر اینکه اگر تمامی روستا بیمه کمتر شاهد خسارت های ناشی از سیل می بودیم، افزود: موضوع صنعت بیمه در کشور ما مغفول مانده است لذا باید روی بحث بیمه فرهنگسازی شود. وی افزود:بخشی از خسارت این سیل بر اساس ماده 10 و 12  پرداخت می شود. معصومی در پایان با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید افزایش تجهیزات و امکانات سخت افزاری در مدیریت بحران است؛ افزود:دستگاه ها فارغ از وظایف ذاتی خود باید وارد میدان شوند و در بهسازی مناطق سیل زده البرز دهیاری ها و روستاها را یاری دهند.



 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن