تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820322737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد شدن۲ کشتي ايراني از دست دزدان دريايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
آزاد شدن۲ کشتي ايراني از دست دزدان دريايي موج-معاون صيد و بنادر ماهيگيري سازمان شيلات گفت: ۳ فروند از شناورهاي ايراني گرفتار دزدان دريايي بودند که براساس اطلاعات کسب شده، در اواخر هفته گذشته مسائل ۲ فروند از آن‌ها حل شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر مجاهدي اظهارداشت: پديده دزدان دريايي از حدود ۷ سال گذشته در محدوده اقيانوس هند و آب‌هاي متصل به سومالي شناورهاي صيادي را تهديد مي‌کند.
وي با بيان اينکه در ۳ سال گذشته اين فرآيند مديريت شده است، افزود: ۳ فروند از شناورهاي ايراني گرفتار دزدان دريايي شده بودند که براساس اطلاعات کسب شده، در اواخر هفته گذشته مسائل ۲ فروند آن‌ها حل شده است ولي تکليف يکي از کشتي‌ها هنوز مشخص نيست.
اين مقام مسوول در سازمان شيلات کشور، تعرضات مرزي به آب‌ها توسط شناورهاي صيادي را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: سال قبل ۱۸ فروند شناور خارجي صيادي در آب‌هاي ايران توقيف شده که نسبت به دوره مشابه سال ماقبل آن از لحاظ تعداد ۴۲ درصد کاهش داشته، ضمن اين که ۳ فروند از شناورهاي صيادي ايراني در محدوده اقيانوس هند توسط شناورهاي ساير کشورها توقيف شده است.
مجاهدي افزود: بزرگ‌ترين ناوگان کشور به ماهي گيري اختصاص دارد و ما داراي ۱۱ هزار فروند شناور صيادي و در تلاش هستيم تا با تجهيز اين شناورها به سيستم آنلاين کنترل آن‌ها را در آب‌ها اجرايي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن