تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهنوردان سراسر دنیا در بارگاه دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کوهنوردان سراسر دنیا در بارگاه دماوند
کوهنوردان داخلی و خارجی حاضر در کمپ جهانی دماوند هم‌اکنون در ارتفاع 4هزار و 100 مشتری مستقر هستند.

کوهنوردان سراسر دنیا در بارگاه دماوند
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم افتتاحیه کمپ جهانی کوهنوردی به میزبانی کشورمان روز گذشته با حضور تعدادی از کوهنوردان داخلی و خارجی (که مجموع عوامل صعود کننده 60 نفر بودند) در قله دماوند آغاز شد و شب گذشسته ورزشکاران خارجی و داخلی راهی گوسفندسرا و از آنجا به منطقه بارگاه در ارتفاع 4 هزار و 100 متری دماوند رسیدند و هم‌اکنون در آنجا مستقر هستند، تا علاوه بر استراحت هم هوایی نیز صورت گیرد.


این برنامه‌ تا 6 مرداد ادامه دارد و کوهنوردانی از 3 قاره دنیا شامل آسیا، اروپا و آفریقا شرکت دارند و کوهنوردانی که در این صعود حضور دارند سن آنها بین 23-16 سال می‌باشد البته کوهنوردان حرفه‌ای نظیر کریستف ویلیکچی کوهنورد نام آشنای لهستانی نیز در این صعود حضور دارند.


قله دماوند با ارتفاع 5هزار و 500 متر از بلندترین کوه‌های ایران است که سالیانه تعداد زیادی از کوهنوردان داخلی و خارجی به آن صعود می‌کنند.


** سخنرانی ویلیکچی در تهران


این کوهنورد شهیر اروپایی قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در تهران به ایراد سخنرانی بپردازد و از تجربیات خود از هیمالیانوردی به کوهنوردان داخلی و خارجی بگوید.


همچنین نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی روسیه و اسرافیل آشوری رئیس کمیسیون جوانان اتحادیه جهان کوهنوردی از کشور آذربایجان از دیگر مهمانان کمپ جهانی هستند.


** امیدها به هندوستان می روند


اعضا تیم ملی کوهنوردی امیدهای کشورمان که هم‌اکنون در کمپ جهانی کوهنوردی دماوند حضور دارند خود را برای اعزام به کمپ هندوستان که شهریور 94 در این کشور برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند که بعد از دوره آموزشی به قله اوتاربرادش رهسپار خواهند شد.
همچنین ملی‌پوشان جوان کوهنوردی ایران نیز در این برنامه شرکت دارند و آنها نیز پاییز سال جاری به ترکیه خواهند رفت تا به قله آرارات از قلل معروف این کشور صعود کنند.


انتهای پیام/ 





اخبار مرتبط

رقابت داغ برنامه‌های تلویزیون در فصل گرما
حضور کوهنوردان مطرح دنیا در دماوند
اعزام بانوی کوهنورد مهابادی به قله کورژنسکایای تاجیکستان
اعزام تیم کوهنوردی خراسان رضوی در قالب تیم ملی به تاجیکستان




۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن