تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799102748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحويل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرديس تا پايان سال۹۴ / قرارداد خط انتقال آب و تصفيه‌خانه فاز ۱۱ ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴ب.ظ)
تحويل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرديس تا پايان سال۹۴ / قرارداد خط انتقال آب و تصفيه‌خانه فاز ۱۱ ابلاغ شد موج - سرپرست شرکت عمران شهر جديد پرديس با بيان اين که اين دو مسير دسترسي به فازهاي پرديس تا پايان شهريور افتتاح خواهد شد، تأکيد کرد: در تلاشيم تا پايان سال جاري ۳۰ هزار واحد مسکن مهر را در پرديس تحويل دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين رجب صلاحي، سرپرست شرکت عمران شهر جديد پرديس، از برگزاري جلسه‌اي با يعقوب علي حسين‌نيا، مدير عامل شرکت گاز استان تهران، خبر داد و گفت: مدير عامل شرکت گاز استان تهران و هيأت همراه پايان هفته گذشته از فازهاي ۸ و ۱۱ شهر جديد پرديس بازديد به عمل آوردند. در اين دو فاز مشکلاتي در خط انتقال گاز وجود دارد که در اين بازديد گلوگاه‌ها بررسي و در صورت‌ جلسه‌اي مقرر شد تمام مشکلات موجود با همکاري مشترک برطرف و پيمانکاران شروع به کار کنند تا گاز اصلي اين فازها شهريور وصل شود.
وي با اشاره به بازديد مدير عامل شرکت گاز استان تهران از فاز ۸ پرديس اظهار کرد: جلسات مستمري با پيمانکاران در خصوص فاز ۸ برگزار و به آنان اعلام شد در صورتي که واحدهاي در دست‌ساخت ماهي دو درصد پيشرفت فيزيکي داشته باشد به شرکت‌هاي پيمانکار مبلغي اختصاص مي‌يابد. در حال حاضر نيز ۶۰ تا ۷۰ پيمانکار در اين فاز مشغول به کار هستند.
سرپرست شرکت عمران شهر جديد پرديس درباره دو تونل ارتباطي به پرديس تصريح کرد: دو تونل غربي و شرقي هر کدام به طول ۸۰۰ متر ارتباط بين بزرگراه تهران-پرديس را به فازهاي ۵، ۹ و ۱۱ برقرار مي‌کنند. هم اکنون لاينينگ ۶۰ متر از تونل شرقي باقي مانده است، همچنين خطوط انتقال فاضلاب فاز ۱۱ از تونل شرقي عبور مي‌کند که لوله‌گذاري تاکنون تا ۳۰۰ متر پيش رفته است.
رجب صلاحي با بيان اين که اين دو مسير دسترسي به فازهاي پرديس تا پايان شهريور افتتاح خواهد شد، تأکيد کرد: در تلاشيم تا پايان سال جاري ۳۰ هزار واحد مسکن مهر را در پرديس تحويل دهيم.
وي همچنين به بازديد خندان‌دل، معاون هماهنگي امور عمراني وزير کشور و محسن نريمان، مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد، از شهر جديد پرديس اشاره کرد و گفت: در اين بازديد که از فازهاي ۸ و ۱۱ صورت گرفت معاون عمراني و مديران زيرمجموعه استانداري تهران و مديران ستادي شهرستان پرديس نيز حضور داشتند. معاون وزير راه و شهرسازي در اين بازديد تأکيد زيادي بر توجه به کيفيت ساخت‌وسازها و پيشبرد جدي امور مربوط به مسکن مهر داشت و اهميت سلامت اداري تأکيد کرد.
به گفته رجب صلاحي، از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبي فاز ۱۱ که پيشرفت فيزيکي مناسبي داشته بازديد به عمل آمد و اين مخزن در يکي دو ماه آينده نيز به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي همچنين از افتتاح نمادين ايستگاه کلانتري در فاز ۱۱ که با تمام امکانات در اختيار نيروي انتظامي قرار گرفته است خبر داد و به بازديد از تونل و پل ارتباطي بين فازهاي ۵، ۹ و ۱۱ نيز اشاره کرد و افزود: مسير دسترسي به فاز ۱۱ از اين راه‌هاي ارتباطي ميسر خواهد شد.
اين مقام مسوول در ادامه گفت: به مديران و نيروهاي مجموعه فني، شهرسازي و مديريتي شرکت عمران شهر جديد پرديس اعلام کرديم که با توجه به در پيش داشتن افتتاح برخي واحدهاي مسکن مهر، روزهاي پنجشنبه نيز در محل کار خود حاضر باشند.
به گفته رجب صلاحي، کميته فني شامل پنج کميته تخصصي در روز پنجشنبه تشکيل جلسه داد و مشکلات اين فازها مورد بحث و بررسي قرار گرفت. در اين روز جلسه‌اي با حضور مديرعامل شرکت توسعه شهرسازي برگزار و در اين جلسه مقرر شد ضمن تزريق مبلغي به برخي پروژه‌ها، تا ۱۰ روز آينده در پروژه‌هاي فاز ۵ پيشرفت محسوسي صورت گيرد.
سرپرست شرکت عمران شهر جديد از ابلاغ قرارداد خط انتقال آب و تصفيه‌خانه فاز ۱۱ خبر داد.
به گفته رجب صلاحي شهر جديد پرديس داراي ۸۴ هزار واحد مسکن مهر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن