تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804751594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی نقشه‌های خطرناک دشمن محروم كردن كشور از ظرفیت نیروهای جوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یکی نقشه‌های خطرناک دشمن محروم كردن كشور از ظرفیت نیروهای جوان خبرگزاری پانا:رییس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آئین افتتاحیه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که به مدت 25 روز و با حضور چهره‌های برجسته دینی در استان برگزار می‌شود ، نسل جوان را نسل آینده‌ساز کشور خواند و اظهارکرد: یکی از خطرها و نقشه‌های خطرناک دشمن محروم کردن کشورهای جهان سوم به ویژه ملت ایران از ظرفیت نیروهای جوان درون کشور است که باید همگان نسبت به این نقشه خطرناک دشمن هوشیار باشیم.
۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد ساعت 13:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،وی با طرح این سوال که چرا دشمن چنین نقشه خطرناکی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است؟ گفت: برای آن که دشمنان آثار و برکات حضور جوانان در انقلاب را به درستی درک کرده است از این رو با به راه انداختن جنگ شدید فرهنگی ، فکری ، اعتقادی و سیاسی می‌کوشد بین جوانان و نظام اسلامی شگاف ایجاد کند و نظام را به پیری و بی‌تحرکی بکشاند.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه علم و فناوری تاکید کرد: جوانان باید در همه عرصه و سنگرها به ویژه سنگر علم و دانش حضور فعال داشته باشند زیرا که کشور برای حرکت روبه جلو و پیشرفت به حضور آنان نیاز جدی دارد.
وی جهش و پیشرفت بزرگ کشور در مسئله هسته‌ای را نتیجه حضور فعال و موثر جوانان در این عرصه دانست و تصریح کرد: نیروهای جوان، انقلابی، متدین، با نشاط، پرانگیزه و عاشق در این عرصه وارد شدند و نقشه شوم دشمنان را که می‌خواستند نظام ما را از این دستاورد مهم محروم کنند نقش برآب کردند.
‌حجت الاسلام محمدی گلپایگانی جوان ایرانی با استعداد ، خوش ذوق، متفکر، باانگیزه و پرنشاط است و هیچ‌گاه کار ، تحقیق و پژوهش او را خسته و ناامید نخواهد کرد.
وی حضور موثر و چشمگیر جوانان در مسابقات علمی جهان را یادآور شد و افزود: در مسابقات جهانی کشور ما در میان صدها کشور جهان رتبه‌های اول تا چهارم  را به خود اختصاص می‌دهد که این موفقیت از برکت فکر و اندیشه جوان ایرانی است.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی پشروان حرکت پرافتخار علمی امروز کشور در رشته‌های حساس و مهمی نظیر هسته‌ای و نانو، جوانان مؤمن و انقلابی بوده و هستند و دشمنان می‌خواهند امثال دکتر شهریاری‌ها و دکتر چمرانها، در دانشگاه‌ها تربیت نشوند.
وی به موضوع تحدید نسل و پیری جامعه به عنوان یک خطر بزرگ برای کشور اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر اساس بررسی‌های علمی و كارشناسی طی دو سال اخیر احساس خطر کردند که  اگر سیاست كنترل جمعیت ادامه پیدا كند کشور به تدریج دچار پیری و در نهایت كاهش جمعیت خواهد شد و اگر جامعه‌ای به این سمت پیروی برود به طور قطع به مقصد نخواهد رسید.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی یکی از معضلات امروز جامعه جهانی را خلأ قشر حوان عنوان و تصریح کرد: کشورهای اروپایی کارشان به جایی رسیده که برای ترغب خانواده‌ها به فرزندآوری برای آنان پاداش تعیین می‌کنند و به خانواده‌هایی که یک فرزند داشته باشند جایزه می‌دهند. وی نسل جوان را مدیران آینده کشور بیان کرد و گفت: نیاز امروز انقلاب به جوانان متخصص و آماده از تهیه نان شب برای کشور هم واجب تر است زیرا که آینده کشور در دست این جوانان است و دشمن نیز از هر موفقیت و پیشرفتی در درون که به وسیله جوان رقم بخورد رنج می برد.
وی با بیان این که دنیای امروز، دنیای علم است و کشوری که از علم محروم باشد، به جایی نخواهد رسید، تصریح کرد: مسیر کسب علم و تخصص، جاده اتوبان و صاف و هموار نیست، بلکه جاده ای نا هموار است که باید برای رسیدن به آن تلاش فراوان کرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن