تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش شناگران اصفهان در مسابقات کشور/ تلاش برای تداوم قهرمانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


درخشش شناگران اصفهان در مسابقات کشور/ تلاش برای تداوم قهرمانی‌ها استان‌ها > اصفهان - سرمربی تیم شنای رده‌های نوجوانان استان اصفهان گفت: با درخشش شناگران اصفهان در مسابقات کشور «جام زنده‌رود» تیم ۱۱ و ۱۲ سال اصفهان قهرمانی مسابقات را کسب کرد.


به گزارش مهر، گامر دیلانچیان پس از قهرمانی تیم اصفهان در مسابقات شنای امیدهای قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور جام زنده‌رود، انتخابی تیم ملی از ۳۱ تیر تا ۲ مرداد و در طول سه روز مسابقه صبح و بعدازظهر در شهر اصفهان، استخر انقلاب برگزار شد. وی افزود: خوشبختانه با تلاش بازیکنان، تیم ۱۱ و ۱۲ سال ما با اختلاف قهرمانی این مسابقات شد و تیم ب مسابقات نیز به روی سکو رفت و تلاش بسیاری در این زمینه صورت گرفت. سرمربی تیم شنای رده‌های نوجوانان استان اصفهان بیان کرد: بازیکنان اصفهان مدال‌های طلا، نقره و برنز بسیاری کسب کردند و تیم ۱۳ و ۱۴ سال اصفهان نیز با اختلاف قابل توجهی مقال نخست را ازآن خود کرد. وی ادامه داد: تیم اصفهان هر ساله، سال را به صورت دو فصل شروع می‌کند و برای این مسابقات نیز تمرینات ما از ۱۵ فروردین و بعد از تعطیلات نوروزی آغاز شد و تمرینات و برنامه‌ریزی‌های بسیار مناسبی درباره آن صورت گرفت. دیلانچیان اظهار داشت: تلاش کردیم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم و خوشحال هستم که بازیکنان اصفهان در مسابقات امروز درخشش ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشتند. وی درباره برنامه تیم شنای اصفهان اضافه کرد: ۱۲ روز دیگر نیز راهی مشهد شده و در مسابقات شنای قهرمانی دانش‌آموزان کشور شرکت می‌کنیم. تلاش ما این است که در این مسابقات نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و در آنجا نیز قهرمانی‌های خود را کسب کنیم.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




شنبه 3 مرداد 1394 - 12:53:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن