تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران با وجود تحریم ها به خواست خود رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیروان: ملت ایران با وجود تحریم ها به خواست خود رسید شیروان - ایرنا - امام جمعه شیروان گفت: تحریم ها بر روی اراده ملت ایران نقشی نداشت و مردم ما با وجود تحریم های غرب به خواست خود رسیدند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان اظهار کرد: ایران به آنچه خواسته بود دست یافته و با سرعت به دانش هسته ای رسید و دستاوردهای هسته ایران را نمی شود از بین برد.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال منافع خود هستند، گفت: باید اقتصاد مقاومتی و تولید را فراموش نکنیم و با راه اندازی کارخانه ها تولید و اشتغال را ایجاد و خود به صادر کننده آنچه تبدیل شویم که آنان قرار است به ما بدهند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به پنجم مرداد 58 سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه مرکز تولید قدرت نرم و پایگاه هدایت و رهبری مردم است و نقش ائمه جمعه نقش راهداری است.
کوثری تریبون نماز جمعه را بهترین تجلیگاه همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود: نماز جمعه راهدارخانه خط ولایت و خط اصیل اسلامی و پایگاه معنویت و مقاومت است که محبوب ترین چیز در نماز جمعه وحدت است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد. ک/2
7186/5132



02/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن