تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد توليد ايدئولوژي داعش «حيفا» و قرارگاه عملياتي آن سفارت امريكا در بغداد است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ستاد توليد ايدئولوژي داعش «حيفا» و قرارگاه عملياتي آن سفارت امريكا در بغداد است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عمق لشكر جانياني كه امروز به اسم تكفيري به جان امت اسلام افتاده‌اند، اسرائيل و امريكا هستند و ستاد نظريه‌پردازي و توليد ايدئولوژي داعش «حيفا» است و قرارگاه ميداني عملياتي داعش سفارت امريكا در بغداد است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عمق لشكر جانياني كه امروز به اسم تكفيري به جان امت اسلام افتاده‌اند، اسرائيل و امريكا هستند و ستاد نظريه‌پردازي و توليد ايدئولوژي داعش «حيفا» است و قرارگاه ميداني عملياتي داعش سفارت امريكا در بغداد است.
به گزارش تسنيم، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي شهادت فرمانده عمليات سپاه بدر شهيد شجاع و خط‌شكن، سردار ابو منتظر المحمداوي را به فرمانده سپاه بدر و مردم مسلمان عراق تبريك و تسليت گفت.
در اين پيام آمده است: شهادت سردار غيرتمند و خط‌شكن سپاه اسلام، شهيد ابومنتظر المحمداوي را به شما و همه رزمندگان بدر و حشد الشعبي و ديگر قواي جبهه مقاومت اسلامي عراق تبريك و تسليت عرض مي‌كنم.
اين سردار خستگي‌ناپذير از 15 سالگي به عشق جهاد عليه كفر و شرك با هجرت از عراق به رزمندگان دفاع مقدس در برابر تجاوز صدام عفلقي پيوست و پس از هشت سال جنگ، اين جهاد مقدس را تا نابودي طاغوت بغداد و سپس پاكسازي سرزمين «رافدين» از لوث وجود ارتش امريكا و استقرار امنيت در عراق عزيز ادامه داد. او كه پس از دستيابي به اين پيروزي بزرگ، رسالت خود را پايان يافته ندانست و تعرض پياده‌نظام صهيونيسم، يعني تكفيري‌هاي جنايتكار به حريم حرم اهل بيت در شام را تحمل نكرد و مبارزات شهادت‌طلبانه با دشمنان اسلام ناب محمدي (ص) را در دفاع از حرم حضرت زينب (س) سامان داد و با تجاوز داعش وحشي به عراق، ميداندار نبرد با آنها شد، اينك با شهادت خود به الگو و اسطوره‌اي بزرگ براي جوانان امت اسلام بدل گشته است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه پيام خود آورده است: پيروزي‌هاي درخشان و باور نكردني شما در جبهه‌هاي ديالي، سليمان بيگ، آمرلي، تكريت، العوجه، بيجي و ساير نقاط نشان داد كه غلبه بر تكفيري‌ها و تروريست‌هاي خشن دستپرورده استكبار، براي نيروهاي مردمي ولايتمدار نه تنها شدني، بلكه سهل و روان است.
همانگونه كه نيروهاي مردمي انقلاب اسلامي در ايران در سال‌هاي آغازين انقلاب توانستند شرق و غرب ايران را از لوث وجود تروريست‌هاي دستپرورده امريكا و شوروي پاكسازي كنند و امنيت را به ايران اسلامي برگردانند، مجاهدان غيور و ولايتمدار عراق نيز با همت و مديريت خوب و مخلصانه شما، عراق عزيز را از عوامل دشمن پاكسازي خواهند كرد و امنيت و آرامش را برقرار خواهند نمود.
البته براي كسب موفقيت نهايي بايد توصيه جنگي اميرالمؤمنين (ع) را جدي بگيريم كه فرمود: «اِرْمِ بِبَصَرِك اَقْصَي الْقَوْمِ»؛ عمق لشكر جانياني كه امروز به اسم تكفيري به جان امت اسلام افتاده‌اند تا هم از مسلمانان بكشند و هم ميان آنان تفرقه اندازند، اسرائيل و امريكا هستند. ستاد نظريه‌پردازي و توليد ايدئولوژي داعش «حيفا» است و قرارگاه ميداني عملياتي داعش در منطقه سفارت امريكا در بغداد است.
آنها هستند كه در پي سقوط مزدورشان صدام، به دنبال جايگزيني براي او هستند. آنها از رسيدن پاي جوانان ايراني، عراقي و سوري به مرزهاي فلسطين اشغالي به شدت هراسناكند، لذا جوانان سرخورده اروپا را به وادي تكفير كشانده و روانه قتلگاه مي‌كنند تا شايد چند صباحي مسلمانان را به يكديگر مشغول كنند و اسرائيل را از آتش قهر جوانان غيور عراق و شام دور نگه‌ دارند؛ ولي اطمينان داريم كه اين توطئه‌ها بي‌نتيجه خواهد بود و جريان مقاومت همچنان به پيشروي خود ادامه خواهد داد و با پاكسازي تكفيري‌هاي پياده‌نظام صهيونيسم، خود را به مرز فلسطين خواهد رساند.
در پايان اين پيام آمده است: مسبب اصلي تمام قربانياني را كه در جنگ با شاه و صدام و منافقين و تكفيري‌ها داديم و تمام زجرهايي كه امت اسلام طي يك قرن اخير كشيده است، امريكا و انگليس و فرزند شوم آنها در منطقه، رژيم‌صهيونيستي است. ان‌شاءالله با استمرار پيروزي‌هاي درخشان شما به زودي اندوهِ دل امت اسلام از اين همه مرارت و سختي، با آزادي مسجد‌الاقصي تسلي خواهد يافت.
برادر مجاهد ابوحسن، از شما فرمانده ارزشمند ميدان‌هاي سخت مي‌خواهم سلام اين سرباز كوچك و همه بسيجيان ايران اسلامي را به رزمندگان خط مقدم برسانيد. بسيجيان ايران مرتباً براي اعزام به جبهه‌هاي عراق به ما مراجعه مي‌كنند و گاهي براي آمدن به آنجا و جنگيدن در كنار شما اشك مي‌ريزند، ولي ما پيوسته به آنها گفته‌ايم و مي‌گوييم كه عراق حبيب ما پر از رزمندگان شجاع است و نياز به رزمنده ايراني ندارد، ولي آماده باشيد كه به زودي نوبت شما هم خواهد رسيد، تا همه به سوي هدف بزرگ حركت كنيم و نماز تاريخي را به امامت امام خامنه‌اي عزيز در مسجد‌الاقصي بخوانيم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن