تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798471547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی: یاسین پیشرو مدعی قهرمانی خواهد بود/ رسالت ما پیشگیری از بیماری و آسیب های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رحمانی: یاسین پیشرو مدعی قهرمانی خواهد بود/ رسالت ما پیشگیری از بیماری و آسیب های اجتماعی
علی رحمانی مدیر باشگاه یاسین پیشرو قم، کسب عنوان قهرمانی را هدف این تیم برای حضور در رشته های فوتسال و تکواندو عنوان کرد.


علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در مورد زمینه فعالیت این باشگاه گفت: اصل فعالیت مجموعه هولدینگ دارویی یاسین پیشرو در بخش توزیع دارو در سراسر کشور می باشد که علیرغم زمان کوتاه از آغاز فعالیت، به خوبی در بازار رقابتی موفق بوده و مسیر خود را یافته است.

حسینی مالک شرکت یاسین پیشرو دارای اصالت قمی بوده و در راستای ادای دین به مردم این استان و رفع تکلیف اجتماعی خود علاقه مند بودند که فعالیتی اجتماعی داشته باشه باشند. در این خصوص بحث حضور مجموعه در ورزش مطرح شد و در جلسات هیئت مدیره مصوب شد تا با تیمداری در رشته تکواندو فعالیت باشگاه یاسین پیشرو آغاز شود و موفق شدیم با در اختیار گرفتن کادر فنی قدرتمند شامل یوسف کرمی به عنوان مربی و فریبرز عسگری مربی باتجربه تکواندو ایران به عنوان سرمربی گام اول را محکم برداشته و کادر فنی بسیار خوبی برای تیم تکواندو تشکیل دهیم.

پس از تکواندو در جلساتی با عابدی مدیر ورزش و جوانان استان قم حاضر شدیم و ایشان بسیار پوی و با هیجان بسیار مزایا و مشکلات تیمداری در فوتسال را بیان کردند و ما دست یاری دادیم تا مالکیت باشگاه همچنان بر عهده اداره ورزش و جوانان باشد و بهره برداری باشگاه به صورت نامحدود به باشگاه یاسین پیشرو سپرده شود. با توجه به حضور در سال همدلی دولت و ملت در این توافق، تعامل بالایی به خرج دادیم چرا که اعتقاد داریم هدف ما خدمت رسانی است و لزومی ندارد مالکیت باشگاه از بخش دولتی جدا شود.

به علاوه یکی از اهداف اساسی یاسین پیشرو که در بخش سلامت فعالیت می کند، پیشگیری از بیماری است و در همه دنیا ورزش به عنوان یک اقدام پیش گیرانه موثر مطرح است و ما برای ترویج ورزش در جهت پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی وارد این آوردگاه شده ایم.

وی در خصوص وضعیت تیم یاسین پیشرو در لیگ برتر افزود: زمانی که ما با مسئولان ورزش و جوانان در مورد تیم داری به توافق رسیدیم، دو هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته بود. جا دارد از جونمردی و بزرگواری بازیکنان تیم تقدیر کنیم که با وجود پیشنهادات خوب از تیم های مختلف، کلیه بازیکنانی مانند علیرضا وفایی بدون دریافت یک ریال وارد مسابقات شده بودند و توانستند حتی به سه امتیاز خوب مقابل کاشی نیلو هم دست یابند که این نکته شایان تقدیر است. اما انرژی و انگیزه بازیکنان رو به کاهش بود که ما به عنوان حامی تیم وارد مسابقات شدیم و به دنبال خضور قدرتمند در ادامه مسابقات هستیم.

به جز بازیکنان از کادر فنی خوب و کاربلدی برخورداریم که تعامل خوبی با باشگاه دارند و تصمیمی برای تغییر در آن نداریم. ولی با توجه به حضور دیرهنگام در مسابقات نیازمند تقویت هستیم. علاقه داشتیم از تمام ظرفیت استان برای حضور در مسابقات بهره بگیریم اما همانطور که در بازی روز گذشته مشاهده کردید بازیکنان مستعد قمی در برابر ما و در تیم تاسیسات دریایی حضور یافته و حتی گلزنی کردند. البته عدم خوشحالی آنان به این معنی بود که همچنان به تیم شهر خود پایبند هستند و امیدواریم هر چه سریع تر بتوانیم آنها را به ترکیب خود اضافه کنیم.اما برای فصل جاری اگر کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه تمایل داشته باشند می توانیم از سهمیه خود استفاده کرده و بازیکنان خارجی برای تقویت تیم به قم بیاوریم.

مدیر باشگاه یاسین پیشرو در خصوص هدف این تیم برای مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال جاری اذعان داشت: مجموعه یاسین پیشرو در تمامی رشته هایی که حضور داشته باشد به طور قطع به دنبال قهرمانی است و فقط برای مدعی بودن به میدان می رود. هر چند شروع دیرهنگامی در فوتسال داشتیم و با توجه به اینکه برخی تیم ها مانند تاسیسات دریایی آماده قهرمانی در آسیا شده اند، کار سختی داریم اما به داشته های خود ایمان داریم و حداقل نایب قهرمانی را شایسته این تیم می دانیم.هر کاری که در راستای قهرمانی تیم نیاز باشد انجام می دهیم. به عنوان نمونه برای دیدار هفته آینده در مشهد اردوی خاصی تدارک دیده ایم تا در فضای مناسب کاستی های خود را برطرف کنیم.


انتها پیام/



اخبار مرتبط

تاسیسات با برد راهی آسیا شد/ کاشی‌نیلو اصفهان ترمز میثاق را کشید
دربی قدرتها در تبریز/ میزبانی مجدد میهمان نوازان




۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن