تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی و آموزش رانندگی در کاهش حوادث راههای روستایی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرهنگ سازی و آموزش رانندگی در کاهش حوادث راههای روستایی موثر است استان‌ها > لرستان - جانشین فرمانده پلیس راه استان اظهارداشت : فرهنگ سازی و آموزش رانندگی صحیح نقش مهم با اثر گذاری بالا در کاهش نرخ ضریب حوادث راههای روستایی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پلدختر ،سرهنگ دوم مصطفی دالوند ظهر در جلسه توجیهی دهیاران بخش مرکزی شهرستان پلدختربر آموزش و فرهنگ سازی در سطح روستاها تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت و توانایی دهیاران به عنوان راهور محله و نماینده راهنمایی و رانندگی استفاده کرد.
وی با بیان این که دهیاران به عنوان راهبران محلی در ایمنی راه ها تلاش کنند ، بیان کرد : از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت یک جامعه آموزش است و در این راستا ، آموزش فرهنگ ترافیک در جاده ها می تواند از بروز تصادفات و آسیب های روانی اجتماعی ناشی از آن جلوگیری کند .
جانشین فرمانده پلیس راه لرستان بر لزوم همکاری دهیاران ، پایانه ها و راهنمایی و رانندگی در بحث ایمن سازی و شناسایی مسایل و مشکلات در حوزه راههای روستایی تاکید کرد و عنوان کرد:توجه به امر آموزش در کاهش تصادفات بسیار موثر است .
وی هدف از این جلسه را انتقال موارد و آموزش های لازم برای دهیاران بخش مرکزی پلدختر عنوان کرد و گفت: دهیاران در روستاها در جهت آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش مهمی دارند و می توانند در کاهش تصادفات راههای روستایی موثر باشند .
فرماندار پلدختر اظهارداشت: 16 درصدحوادث رانندگی که در استان لرستان رخ می دهد مربوط به راههای روستایی است که دهیاران ،در جهت کاهش تصادفات و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس راه همکاری و مشارکت داشته باشند .
قدرت اله ترابی نژاد بر لزوم همکاری مستمر دهیاران به عنوان راهوران محله تاکید کرد و افزود:با توجه به این که در راه های روستایی بیشترین تصادفات به وقوع می پیوندد ، دهیاران باید در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده ای برنامه ریزی های لازم را انجام دهند .
وی بر ضرورت انضباط اجتماعی در حوزه ترافیک در روستاها تاکید کرد و بیان کرد:
با فعالیت و تلاش دهیاران و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی خسارات در راه های روستایی کاهش می یابد اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




جمعه 2 مرداد 1394 - 07:48:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن