تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان : دستگاه ها برای گرفتن سهم گیلان از اعتبارات ملی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار گیلان : دستگاه ها برای گرفتن سهم گیلان از اعتبارات ملی تلاش کنند استان‌ها > گیلان - استاندار گیلان از اختصاص بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اعتبارعمرانی از ردیف های قانون بودجه خبر داد و خواستار تلاش فزون تر دستگاه ها برای گرفتن سهم گیلان از اعتبارات ملی شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در نشست شورای برنامه‌ریزی که با حضور جمعی از نمایندگان استان در مجلس، معاونین استاندار و مدیران کل در محل استانداری برگزار شد. اعتبارات عمرانی استان در سال جاری را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : این میزان به صورت اعتبارات ملی، استانی و تبصره 22 می باشد.
استاندار گیلان با بیان اینکه از محل تملک دارایی استان حدود 20 درصد از طریق شورای برنامه ریزی استان تعیین می گردد افزود: از این اعتبار پیش بینی شده برای گیلان، 20 درصد به صورت استانی در شورای برنامه ریزی استان تعیین می شود و مابقی در اختیار وزارت خانه ها و نهادها و سازمان مدیریت کشور است.
وی خواستار تلاش ویژه نمایندگان و مدیران در جهت کسب سهم اعتباري استان در بخش های مختلف شد وگفت : برای عمران سواحل، ساماندهی رودخانه های مرزی، اعتبارات مرزداری، آبرسانی به روستاها و حوادث، اعتبارات ملی خوبی اختصاص یافته که باید بکوشیم در این زمینه بهره مناسب گرفته شود.
استاندار با بیان اینکه در سال گذشته نیز اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان در بخش های مختلف استان هزینه شد اظهار داشت : از این میزان مبلغ 173 میلیارد تومان اعتبارات استانی، حدود 810 میلیارد تومان اعتبارات ملی و ملی استانی، حدود 192 میلیارد تومان اعتبارات شهرداريها ، حدود 97 ميليارد تومان كمك به سازمان شهرداري ها و دهياريها و اعتبارات پرداختي از محل مرکز به دهیاری ها و همچنین حدود 95 میلیارد تومان اعتبارات پرداختی به طرح های همچون سد شهر بیجار و پل رود را شامل می شود.
دکتر نجفی با بیان اینکه در سال گذشته استان گیلان در بخش راه و شهرسازی تنها از منابع ملی مبلغ 180 میلیارد تومان بهره گرفت افزود : در سه ماهه نخست سال جاری حدود 25 میلیارد تومان در بخش قیر برای استان در نظر گرفته شده و به یاری خداوند تا پایان سال این میزان به بالای 100 میلیارد تومان خواهد رسید.
دکتر نجفی از قدیمی بودن ماشین آلات راهداری استان خبرداد و افزود : اکثر ماشین آلات راهداری استان از عمر بین 20 تا 28 سال برخوردار هستند که کارآیی مناسبي را در زمان برف روبي نخواهند داشت.
استاندار گیلان بر ضرورت در نظر گرفتن اعتباراتی به منظور نوسازی ماشین آلات راهداری استان تأکید کرد و افزود : نیاز است برای تهیه تعدادی از ماشین آلات همچون لودر و گریدر برای هر شهرستان، اعتباری را اختصاص دهیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش آسفالت راهها و جاده روستایی تلاش ویژه ای در استان شکل گرفته است افزود : باید از اعتبارات تملک دارایی نگاه ویژه ای را در این بخش داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد : باتوجه به در پیش بودن فصل بارندگی باید سریعاً كميته هاي شهرستانی تشکیل و توزیع اعتبارات شکل گیرد
دکتر نجفی با اشاره به اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید در احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت : اختصاص 1100 میلیارد تومان در جهت احیای این دریاچه موجبات خوشحالی گردید اما انتظار داریم در جهت حل مشکلات تالاب انزلی که نگاه استانی و ملی را می طلبد اهتمام ویژه وجود داشته باشد باید درك اندیشه های این گونه ای را برای مسئولین کشوری و تصمیم گیران در مجلس و دولت فراهم کنیم.

کلید واژه ها: استان گیلان -




پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 19:34:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن