تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نشاط معنوی ارزیابی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: طرح نشاط معنوی ارزیابی می‌شود استان‌ها > سمنان - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به اجرای این طرح از خردادماه سال جاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برای بهبود اجرای طرح و رفع مشکلات این طرح ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین، حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه این طرح در 26 بقعه شاخص استان سمنان در حال برگزاری است، ارزیابی‌های لازم از این طرح به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود.
حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه‌ای که طرح نشاط معنوی را اجرا می‌کنند، باید برنامه‌های این طرح را به‌خوبی و شاخص‌هایی که در طرح وجود دارد، انجام دهند.
وی بیان کرد: با توجه به این‌که طرح نشاط معنوی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود باید با دقت لازم انجام شود.
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اهتمام اداره کل اوقاف و امور خیریه در استفاده از مربیان مجرب در این کلاس‌ها خاطرنشان کرد: جهت تأمین مربیان این طرح از مبلغين اعزامي از حوزه علميه قم ، مبلغين بومي، دانشجويان علوم قرآني از دانشگاه علوم و معارف قرآن ، مربيان متعهد، متخصص، جوان گرا، بانشاط و باروحیه انقلابي در رشته‌هاي هنري، ورزشي و کاربردي و مربیان دوره‌دیده طرح تربیت حافظان استفاده می‌شود تا برآیند مطلوبی داشته باشیم.
وی در پایان افزود: طرح ضیافت الهی که با پایان ماه مبارک رمضان در برخی بقاع متبرکه استان سمنان انجام شد، به‌خوبی به کار خود پایان داد.



پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 11:35:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن