تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802796883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی در دیدار صمیمی با اعضای تیم هسته‌ای و خانواده‌های آنان: مذاکره‌کنندگان در برابر قدرت‌ها ایستادند و موفق شدند/حمایت‌ها و هدایت‌ رهبر معظم انقلاب بزرگترین سرمایه برای موفقیت بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: روحانی در دیدار صمیمی با اعضای تیم هسته‌ای و خانواده‌های آنان:
مذاکره‌کنندگان در برابر قدرت‌ها ایستادند و موفق شدند/حمایت‌ها و هدایت‌ رهبر معظم انقلاب بزرگترین سرمایه برای موفقیت بود
رئیس‌جمهوری مذاکرات هسته ای و دستاورد آن را کاری پیچیده و بزرگ در تاریخ کشور دانست و اظهارداشت: تیم هسته‌ای ایران در این مذاکرات در برابر همه قدرت‌ها ایستاد و موفق شد از حقوق ملت ایران قدرتمندانه دفاع و پاسداری کند.



به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در نشستی صمیمی با اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و خانواده های آنان، مذاکرات هسته‌ای و دستاورد آن را کاری پیچیده و بزرگ در تاریخ کشور دانست و اظهارداشت: تیم هسته ای ایران در این مذاکرات در برابر همه قدرت‌ها ایستاد و موفق شد از حقوق ملت ایران قدرتمندانه دفاع و پاسداری کند. روحانی در این دیدار اظهارداشت: کار تیم هسته‌ای و دستاورد آن، نه تنها باعث غرور و افتخار ملت ایران، بلکه همه مومنین و دوستداران انقلاب اسلامی شد.
وی با اشاره به اینکه اعضای تیم هسته‌ای صرفا براساس وظیفه دینی و ملی در مسیری بزرگ گام نهادند، گفت: کار بزرگی انجام گرفت که باعث شادمانی ملت ایران شد و بی تردید ملت پشتیبان تیم هسته‌ای و فرزندان خود است.
روحانی با تقدیر از صبر و همراهی خانواده اعضای تیم هسته‌ای در روند طولانی مذاکرات اظهارداشت: روزهای بسیار سختی سپری شد، اما اعضای تیم هسته‌ای ما با تسلط بر فن مذاکره و اتکا به علم و دانش، شهامت، اعتماد به نفس بالا و توکل به خدا، دستاورد بزرگی را برای کشور رقم زدند.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد که حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، سرمایه برای موفقیت بود و موجب شد تا مذاکره کنندگان با قدرت بیشتری پای میز مذاکره از حقوق ملت بزرگ دفاع کنند.
پیش از سخنان رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم هسته ای ایران سخنرانی کردند.
در این سخنان باردیگر تاکید شد که حمایت ها، تشویق ها و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره‌کننده به همراه پشتیبانی مردم، نقش اصلی در پیشبرد و موفقیت مذاکرات داشت.
نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به دستاورهای هسته ای ، فنی ، سیاسی و اقتصادی این مذاکرات، گفت: دستاورد اصلی این مذاکرات و موفقیت آن، این موضوع بود که نشان داد می توان با رویکرد اعتدالی نشات گرفته از فرهنگ اسلامی، ایرانی و تشیع ، طرف مقابل را ناگزیر کرد که در مقابل موضع حق، سرفرود آورد.
دکتر ظریف وزیر امور خارجه نیز در این نشست با قدردانی از نقش ممتاز رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مذاکرات در مسیر درست و تأمین منافع ملی، تصریح کرد: صبر، ریزبینی و دقت ، آینده نگری و کلان نگری رییس جمهوری زمینه‌ساز پیشرفت‌های راهبردی در این حوزه بود.
دکتر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز با سپاسگزاری از رهبر معظم انقلاب اسلامی بخاطر هدایتگری‌ها و حمایت‌ها از تیم مذاکره‌کننده، خطاب به دکتر روحانی گفت: عقلانیت، حکمت، شجاعت و مسوولیت‌پذیری رییس‌ جمهوری ما را تا بالاترین مراحل مذاکرات پیش برد.
وی با ستایش از جدیت و توانمندی اعضای تیم هسته ای گفت: انتخاب تیم خوب و انسانهای شایسته باعث شد تا این پرونده به خوبی و شایستگی به مقصد برسد.
دکتر عراقچی نیز در این نشست اشاره کرد که تیم هسته ای یک تیم یکدست و بدون حاشیه بود و همه صادقانه ، خالصانه و روان کار کردند و موفق شدند نقش هایی که به آنان واگذار شده بود را به خوبی ایفا کنند.
رییس جمهوری به پاس قدردانی از زحمات اعضای تیم هسته ای، هدایایی معنوی را به آنان اهدا کرد و در پایان نیز اعضای تیم هسته ای و خانواده ای آنان با دکتر روحانی عکس جمعی گرفتند. انتهای پیام/

94/04/31 - 20:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن