تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816781794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وام‌های يك‌روزه با سود 60 درصدی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وام‌های يك‌روزه با سود 60 درصدی
شركت‌هايي بدون وابستگي به موسسه و ارگاني خاص بر مبناي سرمايه خود، تسهيلاتي به متقاضيان مي‌دهند كه سودهاي نجومي آن سرمايه آنها را در آينده به چندين و چند برابر مي‌رساند. 100 ميليون تومان تسهيلات را يك روزه مي‌گيريد و يكساله باز مي‌گردانيد.
آفتاب : در شرايطي كه بانك‌ها با سخت‌گيري‌هاي بسيار و كمبود منابع، تسهيلات 20 درصدي‌شان قفل شده است، بازار آزاد با سودهاي ربا آلود 60 درصدي جاي خالي بانك‌ها را پر كرده است.

به گزارش تابناک،  تامين سرمايه تنها در يك روز بدون آنكه سپرده‌گذاري داشته باشيد و بدون داشتن ضامن كارمند، فقط با سند ملكي امكان‌پذير است. براساس ارزش سند ملكي ارقامي را مي‌توانيد دريافت كنيد كه حتي شمردن صفرهاي آن هم برايتان سخت است.

اين وام‌ها از يك ميليون تومان تا 10 ميليارد تومان مي‌تواند متغير باشد. براي رقم‌هاي زير 20 ميليون تومان نياز به سند ملك نيست. يا با سند خودرو وامتان را مي‌گيريد و يا ضامن كارمندي پاي فرم‌هايتان را امضا مي‌كند و آن وقت است كه صاحب چند ميليون تومان خواهيد بود.

شركت‌هايي بدون وابستگي به موسسه و ارگاني خاص بر مبناي سرمايه خود، تسهيلاتي به متقاضيان مي‌دهند كه سودهاي نجومي آن سرمايه آنها را در آينده به چندين و چند برابر مي‌رساند. 100 ميليون تومان تسهيلات را يك روزه مي‌گيريد و يكساله باز مي‌گردانيد.

با يك تقسيم ساده به ماهيانه 8 ميليون و 300 هزار تومان قسط ماهانه مي رسيد اما اين رقمي نيست كه بايد پرداخت كنيد. اين شركت‌ها هر ماه از شما پنج درصد سود مي گيرند كه با اين حساب ماهيانه 13 ميليون و 300 هزار تومان بايد بازپرداخت داشته باشيد. به اين ترتيب 159 ميليون و 600 هزار تومان در پايان يكسال پرداخت كرده‌ايد كه اين عدد بهره‌ 60 درصدي است كه در ازاي وام که يك روزه گرفته‌اید، خواهيد پرداخت.

برخي تسهيلات نيز به صورت مضاربه اي پرداخت مي‌شود. اين وام‌ها عموما مبالغ بالاي يك ميليارد را شامل مي شود كه اصل مبلغ در آخرين روز قرارداد قابل پرداخت است. سررسيد مضاربه ها نيز سه ماهه و شش ماهه است و طبق توافق طرفين نحوه پرداخت سود تعيين مي‌شود اما مبلغ سود همان پنج درصد در ماه است و در اين نوع وام‌ها نيز سند ملكي با ارزش 1.5 برابر تسهيلات نقش اصلي را بازي مي كند.

سند را يا به صورت وكالتي و يا قطعي به نام شركت مزبور كرده و در ازاي آن مبايعنامه قابل برگشت دريافت خواهيد كرد تا پس از اتمام بازپرداخت ملك خود را به نام خود بازگردانيد.

فعاليت شركت‌هايي كه با پول خود پول مي‌سازند در سال‌هاي اخير كه منابع بانكي بر روي مشتريان بيش از گذشته بسته شده، روز به روز گسترده‌تر شده است و بار تامين سرمایه بسياري از واحدهاي توليدي را به دوش مي‌كشد اما در ازاي سودي كه از اين واحدها طلب مي‌كنند، غالبا توليدكنندگان با حجم زيادي از اقساط بي‌بازگشت و ورشكستگي مواجه مي‌شوند.



تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن