تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین برنامه ستاد پروژه مهر ایجاد انگیزه و نشاط بین دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه: مهم ترین برنامه ستاد پروژه مهر ایجاد انگیزه و نشاط بین دانش آموزان است خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در نخستین جلسه ستاد پروژه مهر شهرستان گفت: پروژه مهر یک روز ملی و یک شروع خجسته بوده و پروژه مهر تجلی یک برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این روز ملی است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير ساعت 09:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا, سعید نیروئی  مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه و رییس ستاد پروژه مهر شهرستان  گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نقش و جایگاه خطیر پروژه مهر در آماده سازی مدارس ، ستاد مذکور زودتر از موعد مقرر فعالیت خود را ویژه سال تحصیلی 95-94 آغاز کرده است.
سعید نیروئی  در نخستین جلسه ستاد پروژه مهر ویژه سال تحصیلی 95-94 از تشکیل شش کمیته در جهت اجرای درست و به موقع برنامه های این ستاد خبر داد.
نیروئی  این کمیته ها را شامل کمیته ساماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیح و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت، ارزیابی و انتصابات عنوان کرد و افزود: اعضای این کمیته ها نیز انتخاب شده اند.
وی از برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاریهای شهرستان  در راستای پروژه مهر و نظارت بر اجرای بهینه فعالیتها در مدارس را از مهمترین وظایف این ستاد برشمرد.
رئیس ستاد پروژه مهرشهرستان تربت حیدریه  تصریح کرد: کارشناس ارزیابی عملکرد و حراست آموزش و پرورش شهرستان به عنوان ناظر بر عملکرد کمیته ها در ستاد حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروهای انسانی در اولویت کاری این ستاد قرار دارد، یادآور شد: کمیته ساماندهی باید با جدیت این موضوع را دنبال کند.
مدیر اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه  گفت: کمیته تجهیز و تعمیر نیز باید نارسایی ها و کمبود های موجود در مدارس را بررسی و برای رفع آنها اقدام اساسی کند.
نیروئی  اظهار کرد: ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی 95-94 در این شهرستان امری ضروری است.
وی از اعضای ستاد شهرستان  خواست تا ضمن تشکیل جلسات مستمر هم برای اعضای ستاد و هم برای مدیران به مسائلی همچون آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری کنند.
نیروئی  همچنین از تشکیل تیمهای نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش شهرستان  خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته این تیم ها به طور منظم از مدارس بازدید می کنند.
وی "محمد امانی " را به عنوان دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش تربت حیدریه معرفی کرد.
امانی  معاون آموزش متوسطه  اداره در این جلسه گفت: آغاز سال تحصیلی نیازمند نیروی انسانی آماده ، فضا و شرایط مطلوب فیزیکی می باشد که باید با برنامه ریزی مناسب و پیگیری جدی معیارهای دستورالعمل اجرایی پروژه مهر در این ستاد به شرایط مطلوب نزدیک شویم.
در ادامه ،مسئولین کمیته های شش گانه ستاد پروژه مهر94 به ارائه گزارش پرداخته و تصمیم لازم در خصوص برنامه های آتی در فرصت باقیمانده تا پایان تعطیلات تابستانی این ستاد اتخاذ شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن