تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات:چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر اطلاعات:چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهاست شهرکرد-ایرنا- وزیر اطلاعات گفت:چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استانهای کشور است.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:این وحدت و همدلی مردم چهارمحال و بختیاری موهبتی الهی است و باید قدردان این همدلی بود.
وی تاکید کرد:قوم لر و بختیاری همواره مدافع آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند و در برابر این رژیم ستمشاهی ایستادگی کردند و هرگز اجازه سوء استفاده دشمنان را نداده اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:مردم این استان در تمامی صحنه ها، مدافع آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران هستند.
قاسم سلیمانی دشتکی در این دیدار افزود:مردم این استان همواره مطالبات و دغدغه های خود را به صورت منطقی مطرح می کنند و هرگز اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان و دشمنان نظام را
نمی دهند.
وی، یکی از مطالبات مردم این استان را طرحهای انتقال آب عنوان کرد و گفت:انتقال آب بهشت آباد از طریق تونل حذف شد و انتقال به صورت لوله جایگزین شد و در مساله طرح گلاب دو نیز مقرر شد تفاهمنامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو برای جلوگیری از اثرات مخرب محیط زیستی به امضا برسد.
حجت الاسلام محمد علی نکونام ،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت پایدار تقدیر و قدردانی کرد.
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید محمود علوی،در سفر به چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد نسبت به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.
وزیر اطلاعات با عطرافشانی و گل افشانی بر مزار شهدای گلگون کفن شهرکرد ،یاد و خاطره رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
در این آیین معنوی ،استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان و مدیران استانی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا،وزیر اطلاعات به منظور شرکت در شورای اداری چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده بود.
2097



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن