تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت نمایندگان هنگام سخنرانی ظریف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه جلسه علنی مجلس؛ سکوت نمایندگان هنگام سخنرانی ظریف تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام سخنرانی محمد جواد ظریف ساکت بودند و فضای سنگینی در مجلس حکمفرما بود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) میزبان محمدجواد ظریف بودند و وی متن جامع اقدام مشترک (برجام) را به هیات رییسه تقدیم کرد.
** هنگام ارائه متن جامع مشترک توسط ظریف به رییس مجلس ، نمایندگان فریاد احسنت سر دادند البته برخی هم فریاد زدند که دولت باید لایحه بدهد.
** هنگامی که ظریف گفت به کشورهای به ظاهر قدرتمند تاکید کرده ایم که یک ایرانی را هرگز نباید تهدید کنند ، نمایندگان دوباره احسنت گفتند.
** در هنگام شروع سخنرانی وزیر امور خارجه در ساعت 8:30 صبح و در دویست و سی و نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی 210 نماینده حضور داشتند.
** سید عباس عراقچی ، مجید تخت روانچی ، حسن قشقاوی ، آل حبیب ، مجید انصاری ، علی اکبر صالحی و کمالوندی در صحن علنی حضور داشتند.
** پس از گذشت 15 دقیقه از سخنان ظریف اعضای فراکسیون اصولگرایان و جبهه پایداری اقدام به قدم زدن در صحن علنی و رایزنی های چند نفره کردند. می توان به حضور کریم قدوسی نماینده مشهد در هیات رییسه و رایزنی با مهرداد بذرپاش و ضرغام صادقی اشاره کرد. همچنین رسایی و زارعی نیز با حضور در هیات رییسه با محمد دهقان رایزنی می کردند.
** فضای مجلس از آغاز و در طول سخنرانی ظریف بسیار سنگین و آرام بود.


ادامه دارد...
سیام ** 9103 ** 3053



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن