تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونای بدون ژاوی عجیب و غریب است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
بارسلونای بدون ژاوی عجیب و غریب است




اینیستا: بارسلونای بدون ژاوی عجیب و غریب است جام جم ورزشی: آندرس اینیستا می گوید جدایی ژاوی از بارسلونا یکی از تلخ ترین اتفاقات چند سال اخیر زندگی اش بوده است.




به گزارش جام جم ورزشی ، آندرس اینیستا هافبک بارسلونا می گوید حالا که ژاوی دیگر از این باشگاه رفته برای او اوضاع عجیب و غریب شده است. ژاوی در ماه می رسما به السد قطر پیوست. اینستا با اشاره به اینکه غیب ژاوی حتی پیش از شروع فصل هم به نظر می آید گفت:" حالا که ژاوی نیست حس خوبی ندارم. انگار همه چیز به خوبی پیش نمی رود." ژاوی و اینیستا در بارسلونا دوستانی صمیمی برای یکدیگر به شمار می رفتند. وی درباره انتخاب بارتومئو به عنوان رییس باشگاه بارسلونا نیز گفت: " خیلی خوب شد. ما آینده امیدوار کننده ای داریم و می توانیم به فتح جام های متعدد در فصل آینده ادامه بدهیم." به گزارش سایت گل ، بارسلونا هم اکنون در اردوی پیش از فصل خود در آمریکا به سر می برد.





سه شنبه 30 تیر 1394 - 19:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن