تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد اقامت 8 هزار مسافر در صومعه‌سرا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار صومعه‌سرا خبر داد
اقامت 8 هزار مسافر در صومعه‌سرا
فرماندار صومعه‌سرا از اقامت 8 هزار و 500 مسافر در تیرماه جاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اقامت 8 هزار مسافر در صومعه‌سرا



به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دور جدید مسافرت‌های تابستانی، اظهار کرد: مراکز اقامتی شهرستان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران را دارند.
وی با بیان اینکه در تیر ماه جاری بیش از 8 هزار و 500 مسافر وارد صومعه‌سرا شدند، افزود: در نیمه نخست تیر ماه جاری حدود 5 هزار و 348 مسافر وارد شهرستان شدند که از این تعداد، 29 نفر در هتل و مجتمع فرهنگی و تفریحی اقامت داشته‌اند.
فرماندار صومعه‌سرا محل اسکان مسافران را مهمان‌پذیر، منازل استیجاری، مدارس و کمپ‌های موقت عنوان کرد و گفت: 130 نفر نیز در دیگر مراکز اقامتی شامل مهمانسرای اداره‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اسکان یافتند.
وی اقامت 5 هزار و 120 مسافران را در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و... ذکر کرد و یادآور شد: در مدت مذکور 35 مرتبه بازرسی و نظارت بر اماکن اقامتی و رستوران‌های بین راهی انجام شده است. 
اسماعیل‌پور تعداد ورود مسافر در نیمه دوم تیر ماه جاری را 3 هزار و 614 نفر بیان کرد و افزود: در این مدت 106 نفر در هتل و مجتمع، 11 نفر در مهمانپذیر، 141 نفر در منازل استیجاری، 97 نفر در اقامتگاه‌های موقت و 449 نفر در ستاد اسکان مدارس اقامت داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 254 نفر از مسافران در مراکز اقامتی مانند مهمانسرای اداره‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اقامت داشتند، تصریح کرد: دو هزار و 556 مسافر در کمپ‌های موقت اقامت یافتند.
این مسئول انجام 10 مورد نظارت و بازرسی توسط بازرسان از مراکز اقامتی، رستوران و پذیرایی را از جمله اقدام‌ها در نیمه دوم تیرماه جاری برشمرد.
به گزارش فارس، صومعه‌سرا دارای دو هتل، یک مجتمع اقامتی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و 15 رستوران است. انتهای پیام/84001/ش20

94/04/30 - 17:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن