تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812879501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه ای از وقت من در فارس به بطالت نگذشت/در استانداری اخلاقی عمل کردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سابق فارس: لحظه ای از وقت من در فارس به بطالت نگذشت/در استانداری اخلاقی عمل کردم خبرگزاری پانا: استاندار سابق فارس با بیان اینکه یک لحظه وقت من در استانداری فارس به بطالت نگذشت، گفت: تمام تلاشم این بود که فارس را در جایگاه والای خود قرار دهم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير ساعت 08:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در مراسم تودیع خود در قامت استاندار فارس اظهار داشت: زمان می گذرد و همه ما بی تردید در چرخه آزمون زمانه قرار می گیریم اما باید دید که چگونه عمل کرده ایم.
استاندار سابق فارس موفقیت هسته ای را پیروزی بزرگی در تاریخ سیاسی ایران دانست و افزود: پیروزی بزرگ ملت ایران با حمایت مقام معظم رهبری و هدایت اندیشمندانه رییس جمهور، تلاش خستگی ناپذیر وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده محقق شد.
وی ابراز داشت: پیروزی هسته ای ملت ایران حاصل 37 سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی قدرت های بزرگ است که مقاومت مردم ایران درس بزرگی به تاریخ داد.
احمدی افزود: این پیروزی به تاریخ درس داد که دوره تغییر رژیم و دولت توسط ابرقدرتها که در مسکو، لندن و... برای ملت های تعینن تکیلف کنند، سپری شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال بیان عملکردم در زمان حضور در استانداری فارس نیستم، گفت: نیمه دوم سال 92 وارد استان شدم که همان سال بودجه تا آخرین ریال جذب شد، این در حالی است که در سال 93 نیز بودجه با 10 درصد افزایش تصویب شد.
استاندار مستعفی فارس خاطرنشان کرد: اگر توفیقی حاصل شده نتیجه عملکرد مدیران بوده و اگر نقصی را شاهد هستید من مسئولیت آن را می پذیرم.
وی با بیان اینکه یک لحظه وقت من در استانداری فارس به بطالت نگذشت، تصریح کرد: تمام تلاشم این بود که فارس را در جایگاه والای خود قرار دهم.
احمدی از تعامل خود با نمایندگان استان سخن گفت و ضمن قدردانی از تلاش های مدیران فارس ابراز داشت: ما در شرایط سختی استان را اداره کردیم چراکه آغاز کار ما با آغاز دوره گذار تغییر دولت و تثبیت شرایط این دولت همراه بود. احمدی بزرگترین مشکل استان فارس را خشکسالی دانست و گفت: در سال 92 کل اعتبارات خشکسالی استان فارس 20 میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده این رقم به 126 میلیارد تومان در سال 93 افزایش یافت و علاوه بر این رقم 76 میلیارد تومان نیز از دفتر مقام معظم برای به منظور تکمیل پروژه‌های مربوط به سفر ایشان جذب شد.
وی بیان کرد: امیدوارم مهندس افشانی با تجارب مفیدی که دارند موفق باشند من هم در خدمت مردم استان هستم، هر جا لازم باشد می توانم کمک کنم.
احمدی همچنین ضمن بیان حلالیت از کسانی که در عرصه مدیریتی ممکن است از او رنجیده خاطرباشند، ابراز داشت: بشر جایز الخطاست از تمام مردم استان عذرخواهی می کنم، در طول دوران مدیریت سعی کردم اخلاقی عمل کنم، هیچ گاه باورم نشد که استاندار هستم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همیشه با وضو در محل کار حاضر می شدم و هیچگاه در برخورد با ارباب رجوع پشت میز قرار نمی گرفتم، درب اتاق من به روی تمام کسانی که فرمول توسعه و حل مشکلات استان به همراه داشتند باز بود.
وی ادامه داد: دوماه قبل به وزیر کشور گفتم اگر برای تغییر من فشارهایی به مجموعه وارد می شود من سرباز هستم و هر جا باشد خدمت می کنم.
استاندار سابق فارس با بیان اینکه هیچگاه به صورت نمادین در میان مردم نبودم ،اذعان داشت: در دوران فعالیت در استانداری فارس به رغم محدود بودن پست های مدیریتی تاجایی که توانستیم از افراد توانمند استفاده کردیم، به هر حال دولت تدبیر و امید در حال فعالیت است، یک زمانی در دولت اصلاحات استاندار بودم با روش اصلاحات اهداف را اجرا کردم، در این شرایط استاندار دولت تدبیر و امید بودم و با همین سبک استان را اداره کردم.
وی با بیان اینکه خطوط مختلف سیاسی باید به یکدیگر نزدیک شوند، خاطرنشان کرد: دیدگاه های فکری و سلایق مختلف سیاسی باید وجود داشته باشد اما برای منافع ملی باید دور هم جمع شده و یک دل و همزبان عمل کنیم.
احمدی با تاکید بر اینکه همه جناح های مختلف در کشور باید برای منافع ملی کشور تلاش کنند افزود: فارس یک استان بزرگ است که مشکلات بزرگی هم دارد لذا همه گروه ها باید در استان با تعامل و وحدت با هدف توسعه استان تلاش کنند.
وی در پایان با تقدیر از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان گفت: آنها تنها گروهی بودند که هیچگاه دل ما را نیازردند. خبرنگار: ملیحه فریدفر













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن