تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت حقوق خانواده شهدا و ايثارگر در اختیار بنياد شهيد قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر داد:
پرداخت حقوق خانواده شهدا و ايثارگر در اختیار بنياد شهيد قرار گرفت

داود کاظمی رییس بنیاد ایثارگران نزاجا


شناسهٔ خبر: 2863142 - سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
استانها > خراسان رضوی

مشهد- رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی احکام حقوقی و مزایای خانواده های شهدا توسط معاونت نیروی انسانی ارتش تنظیم و در اختیار بنیاد شهید قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم داوود کاظمی ظهر سه شنبه در اختتامیه همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد با اشاره به برخی از اخبار حوزه ایثارگران اظهار كرد: طى جلسه شوراى مديران كه دو هفته پيش برگزار شد دو موضوع احكام حقوقى و دريافت كارت حكمت خانواده هاى شهدا و ايثارگران مورد بررسى قرار گرفت.

وى افزود: بر همين اساس تمامی احکام حقوقی و مزایای خانواده های شهدا توسط معاونت نیروی انسانی ارتش تنظیم و در اختیار بنیاد شهید قرار گرفت.

کاظمی در خصوص اختصاص کارت حکمت به خانواده های شهدا بيان كرد: طبق ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران، شرایط دریافت کارت حکمت برای خرید از فروشگاه های اتکا از سوى وزارت دفاع در حال پيگيرى است تا خانواده های شهدا از مزایای آن بهره مند شوند.

وی اضافه كرد: همچنين در خصوص احكام حقوقى خانواده شهدا براى آن دسته از خانواده ها كه مدرك تحصيلى كمتر از ديپلم داشته و هنوز به سن بازنشستگى نرسيده اند، حقوق شان براساس مدرك ديپلم محاسبه و پرداخت خواهد شد.اعطای دیپلم افتخاریرییس سازمان ایثارگران نزاجا ادامه داد: البته خانواده شهدايى که مدرک زیر دیپلم دارند و از سن بازنشستگی آن ها گذشته است، می توانند برای دریافت  دیپلم افتخاری به آموزش پرورش مراجعه کنند تا با ارتقای شغلى از مزایای بیشتری برخور دار شوند.

وى در ارتباط با مشکل دریافت مرخصی ذخیره شده شهدا عنوان كرد: مرخصى هاى ذخيره شده كه بخش عمده اى از پاداش پايان خدمت را شامل مى شود طبق آخرين هماهنگى هايى كه با دولت انجام شد پيگيرى و اختيار پرداخت آن به بنیاد شهید داده شده است.

وى با اشاره به ماده ۳۷ قانون ايثارگران اعلام كرد: به دنبال آن هستيم تا جانبازانى كه در گذشته حقوق و مزاياى خود را از وزارت دفاع دريافت مى كردند نيز در آينده از طريق بنياد شهيد نسبت به دريافت حقوق خود اقدام كنند.

 كاظمى در ادامه به قرائت پیام احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی ارتش زمینی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با اشاره به توصیه وی به خانواده هاى شهدا و ايثارگران اظهار کرد: بايد بدانيد كه جنگ با استکبار پایان نیافته بلکه تنها شکل آن به جنگ نرم تغییر پیدا کرده كه بايد به منظور حفاظت و صیانت ار آرمان ها امام و شهدا، ادامه دهنده مسیر آن ها باشید.اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون شهدا استفرمانده قرار گاه منطقه ای شمال شرق کشور نيز در اين نشست اظهار كرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و امروز نيز در ارتباط با توافق هسته ای شاهد رویارویی پنج قدرت جهان با ایران هستيم.

على جهانشاهى افزود: همچنين اين مذاکرات بیان گر این است که آن ها نتوانستند با تهدید و تحریم با ایران پیش روند و در نهایت مجبور به مذاکرات شدند.

وی ادامه داد: خون شهیدان مانند اکسیری در رگ های ملت جریان یافت و امروز اقتدار و عزت ملت ایران، نتیجه رشادت و دلاوری های رزمندگان و ایثارگران غیور کشور است.

وى در ارتباط با وجود جانبازان قهرمان در کشور اذعان كرد: جانبازانی در جامعه حضور دارند كه علی رغم محدودیت هایی قابل توجهی با امید و تلاش به زندگی خود ادامه می دهند و حتی موفق به کسب امتیازاتی در عرصه های مختلف از جمله مسابقات شنا نیز می شوند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن