تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803623214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلف در زيرگذر چهارراه ولي‌عصر/ باران 7 دقيقه هشدار جدي براي شهر تهران بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
در يکصد و هفتاد و يکمين جلسه شوراي شهر تهران مطرح شد؛ تخلف در زيرگذر چهارراه ولي‌عصر/ باران 7 دقيقه هشدار جدي براي شهر تهران بود موج - عضو شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با تخلف‌هاي صورت گرفته‌شده در زيرگذر چهارراه ولي‌عصر تذکري را مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، احمد حکيمي پور در يک‌صد و هفتاد و يکمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران بابيان اين مطلب تصريح کرد: در شرايطي که پيش‌ازاين در دستورالعملي تأکيد شده که در مغازه‌هاي واقع در زيرگذر چهارراه ولي‌عصر تنها بايد محصولات فرهنگي عرضه شود اما اکنون شاهد اين اتفاق نيستيم.
وي افزود: در حال حاضر در اين غرفه‌ها محصولاتي از قبيل پوشاک و اسباب‌بازي فروخته مي‌شود و اين با دستورالعملي که پيش‌تر به تصويب رسيده است منافات دارد.
در ادامه اين جلسه محسن پير هادي، در خصوص اقدامات شهرداري تهران در رابطه با تأمين پارکينگ‌هاي عمومي در شهر اظهار کرد: در حال حاضر تأمين پارکينگ براي ساختمان‌ها و مراکز تجاري يک الزام به‌حساب مي‌آيد و در صورت تأمين نشدن پارکينگ‌ها، مجوز ساخت داده نمي‌شود.
وي افزود: در شرايطي که پارکينگ‌هاي لازم ساخته نشود، کميسيون ماده 100 براي مالکان جريمه در نظر مي‌گيرد و پس‌ازآن اين جريمه به‌حساب شهرداري واريز و شهرداري موظف مي‌شود به ازاي آن براي ساخت پارکينگ‌هاي عمومي اقدام کند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با تأکيد بر مطابقت نداشتن جرائم اخذشده از مردم با تعداد پارکينگ‌هاي عمومي که از سوي شهرداري تهران ساخته‌شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر اين موضوع کاملاً روشن است که به ميزان جرائم اخذشده پارکينگ ساخته نشده و تعداد پارکينگ‌ها مطابق مبالغ دريافتي نيست.
همچنين در ادامه تذکرهاي ارائه‌شده از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران حبيب کاشاني، با اشاره به سيل روز يکشنبه در محدوده امام‌زاده داوود اذعان کرد: مدت باراني که منجر به سيل در محدوده امام‌زاده داوود شد 7 دقيقه اعلام‌شده و مشخص نيست اگر ميزان بارش‌ها بيشتر بود اکنون باشد شاهد چه فجايعي مي‌بوديم.
کاشاني تاکيد کرد: اين باران 7 دقيقه، هشدار جدي براي مسئولان شهر تهران بود تا پس از اين برنامه ريزي جامع تري را براي جلوگيري از بلاياي طبيعي در دستور کار خود قرار دهند.
وي با ارائه هشداري نسبت به وضعيت بحراني شهر تهران بيان کرد: تهران شهري است که بلاياي طبيعي زيادي ازجمله سيل و زلزله آن را تهديد مي‌کند و لازم است که پيش از هرگونه بحراني، اقدامات لازم براي جلوگيري از اين بحران‌ها در دستور کار قرار گيرد.
کاشاني همچنين با تقدير از سازندگان سريال پايتخت تصريح کرد: در اين فيلم به‌خوبي مشکلات اعضاي شوراها و درخواست‌هاي نا به‌جاي مردم براي ساخت‌وسازهاي غيرمجاز از اين قشر به نمايش گذاشته شد و لازم است زنجيره‌هاي اين‌چنيني بيش‌ازپيش در کشور ساخته شود.
همچنين اسماعيل دوستي، عضو ديگر شوراي اسلامي شهر تهران نيز با ارائه پيشنهادي خاطرنشان کرد: درخواست من اين است که هر چه سريع تر متني از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با تقدير از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشور تهيه‌شده و در کنار آن، به‌صورت رسمي از سوي اعضاي شوراي شهر از ديپلمات‌هاي کشور تقدير صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن