تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802516368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر وررزش و جوانان به رئیس جمهور گزارش داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر وررزش و جوانان به رئیس جمهور گزارش داد خبرگزاری پانا: وزیر ورزش و جوانان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان مبتنی بر برنامه‌های دولت تدبیر و امید را به رئیس جمهور ارائه داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۹ تير ساعت 11:13

خبرگزاری پانا+وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در مراسم افطار ریاست جمهور با مسئولان ، مدیران ستادی و استانی، قهرمانان و مربیان تیم‌های ملی ایران گزارشی از عملکرد وزارت ورزش و جوانان به حسن روحانی ارائه کرد. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مهمترین اقدامات حوزه ورزش که براساس تاکیدات رئیس جمهور و مبتنی بر برنامه دولت تدبیر و امید در حال پیگیری و اجرا است، اظهار داشت: تدوین قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان که شهریور سال 93 به دولت تقدیم شد، به زودی با تصویب هیئت دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود. گودرزی تدوین سند ملی ورزش کشور در راستای اجرای مصوبه دولت در سال 1382 را از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: در این مصوبه تاکید شده بود برای اجرایی شدن نظام جامع ورزش، سند ملی ورزش کشور تهیه و تدوین شود که طی یازده سال گذشته اقدامی در خصوص آن صورت نپذیرفته بود. وزیر ورزش و جوانان همچنین به تدوین نظام‌نامه جامع فرهنگی ورزش کشور در راستای اجرای مصوبه دی ماه 88 شورای عالی انقلاب فرهنگی که پس از 7 سال توقف در این دوره به تصویب کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی این شورا رسید اشاره کرد و گفت هم‌اکنون این نظام‌نامه در نوبت طرح در صحن شورای عالی است. گودرزی همه این اقداماتی که در حوزه قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان در حال اجرا و پیگیری است را از تکالیف دولت پیشین عنوان کرد که باید در دوره خود انجام می شده است. وی تدوین پیش نویس سیاست‌های کلی نظام در حوزه تربیت بدنی و ورزش، تدوین پیش‌نویس لایحه تاسیس سازمان نظام تخصصی ورزش کشور (که هم‌اکنون به دبیرخانه هیئت دولت ارسال شده است)، تشکیل شورای راهبردی و کارگروه های تخصصی برای استفاده از نظرات خبرگان و متخصصان ورزش و امور جوانان،‌ تشکیل و حمایت از شوراهای راهبردی در 31 استان کشور و در نهایت اجرای مصوبه شورای عالی محیط زیست و تشکیل دفتر «محیط زیست و توسعه پایدار» در وزارتخانه را از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد. وزیر ورزش و جوانان در خصوص مهم‌ترین فعالیت های حوزه قهرمانی و حرفه‌ای نیز خاطرنشان کرد: در سال گذشته و پس از کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی 2014، شاهد استمرار این توفیقات در رویدادهای مهم جهانی و بین‌المللی بوده‌ایم که از جمله می‌توان به موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در رشته‌های کشتی، تکواندو، واترپلو، والیبال، هاکی، پرورش اندام و همچنین المپیاد جهانی ورزش کارگری و یونیورسیاد جهانی دانشجویان اشاره کرد. وی کسب 754 مدال (368 مدال جهانی و 412 مدال آسیایی) توسط قهرمانان را از مهم‌ترین توفیقات ورزش کشور طی ماه‌های گذشته دانست و افزود: البته در این مسیر سهم بانوان در کسب این مدال‌ها به طور معناداری در حال افزایش است.
گودرزی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز به منظور استمرار قهرمانی‌ها و کسب افتخارات در جهت کسب بیشترین سهمیه برای حضور موفق در المپیک و پارالمپیک 2016 ریو، ستاد عالی این بازی‌ها با حضور کمیته‌های ذیربط و معاونان وزارت تشکیل شده است تا ضمن برنامه‌ریزی اثربخش، هماهنگی‌های لازم با کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی صورت گیرد. وزیر ورزش و جوانان در ادامه بخش ورزش همگانی را یکی از مهم‌ترین حوزه های کاری وزارت ورزش و جوانان خواند و گفت: اختصاص 10 درصد از بودجه فدراسیون‌های ورزشی به ورزش همگانی، ارتقاء هماهنگی های فرابخشی در این حوزه از طریق شورای ورزش همگانی، استمرار طرح‌های ملی در راستای توسعه ورزش همگانی با همکاری سایر نهادهای فعال در این عرصه و تقسیم کار ملی (طرح ملی ورزش برای همه) از اقدامات ما در این حوزه است. گودرزی در همین خصوص، توجه خاص به برنامه های ورزشی ویژه سنین پایه در جهت کشف و پرورش استعدادهای برتر ورزشی را از دیگر اقدامات مهم حوزه همگانی عنوان کرد و افزود: در همین راستا، برای نخستین بار مسابقات ورزشی امیدهای تهران با حضور بیش از هفت هزار نوجوان ورزشکار دختر و پسر در قالب 59 رشته ورزشی در مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد. وزیر ورزش و جوانان در گزارش خود درباره عملکرد حوزه ورزش بانوان، تلاش برای کسب سهمیه و حضور زنان ورزشکار در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو، بسترسازی هرچه بیشتر برای حضور موفق همراه با حفظ ارزش‌های اسلامی در میادین بین‌المللی که در همین راستا اجرای طرح بررسی مسائل فرهنگی ورزش بانوان در دستورکار وزارتخانه قرار گرفته است را مهم‌ترین فعالیت‌های بخش زنان در ورزش عنوان کرد. وی ابلاغ سیاست‌های مربوط به متناسب‌سازی محیط‌های ورزشی برای حضور گسترده‌تربانوان در عرصه‌های ورزشی با حفظ کرامت زنان با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر حضور امن و آزادانه بانوان در میادین ورزشی را یکی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید دانست. وزیر ورزش با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم گفت: تشکیل منظم جلسات کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی شورای عالی فرهنگی و پیگیری وظایف محوله به این کمیسیون، پیاده‌سازی نظام‌نامه جامع فرهنگی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نظام نامه اخلاق حرفه‌ای، نظام نامه جامع آموزشی و نظام نامه پژوهش‌های مسئله محور در جهت رفع نیازهای تخصصی حوزه های ورزش و جوانان از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی است. گودرزی در همین راستا به برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی جوانان و ورزشکاران کشور، اجرای دومین دوره این مسابقات در سال جاری، تهیه و تدوین پیوست فرهنگی برای رویداد ها و مسابقات ورزشی و اماکن ورزشی، تدوین تاریخ شفاهی ورزش ایران با رویکرد مستندسازی علمی پیشینه ورزش کشور و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفدهم شوال اشاره کرد.
وی افتتاح 311 پروژه عمرانی ملی و استانی با متراژ 697 هزار و 269 متر مربع و اعتبار 795 میلیارد ریال در سال گذشته، افتتاح دو ورزشگاه پانزده هزار نفری در شهرهای یاسوج و کرمانشاه، افتتاح سه ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرهای گنبد، بوکان و میانه و همچنین بهره‌برداری از 300 پروژه ملی(130 شهری و 170 روستایی) به مساحت یک میلیون و صد هزار متر مربع در سال جاری را از اهم اقدامات و فعالیت های حوزه عمرانی، پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان دانست. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن