تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري کميته اسکان و رفاه ستاد اجرايي خدمات سفر زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
برگزاري کميته اسکان و رفاه ستاد اجرايي خدمات سفر زنجان موج - ششمين جلسه کميته اسکان و رفاه ستاد اجرايي خدمات سفر استان زنجان در سال 94 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر شرفي، معاون گردشگري اين اداره کل با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي پذيرايي شايسته از مسافران و گردشگران گفت: استقرار راهنمايان آموزش ديده در مراکز اطلاع رساني و موزه‌ها، نظارت بر مراکز اقامتي و گردشگري، تهيه اقلام تبليغي، نقشه، بروشور و نصب بنر براي گردشگران، اهم اقدامات صورت گرفته در اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان است.
وي با بيان اين که ساعات کار موزه‌ها به 12 ساعت افزايش يافته است، افزود: موزه‌ها به صورت يکسره از ساعت 9 الي 21 آماده ارائه خدمت به بازديدکنندگان خواهند بود.
شرفي ادامه داد: در يک ماه گذشته 380 نفر در اماکن رفاهي آموزش و پرورش اقامت داشته‌اند.
سرهنگ ورقايي، رئيس اداره اماکن فرماندهي انتظامي استان، با تاکيد بر اجراي طرح‌هاي ويژه انتظامي در ايام تعطيلات تابستاني خاطرنشان کرد: نظارت بر واحدهاي اقامتي، گشت‌هاي محسوس و نامحسوس پليس امنيت اخلاقي و کلانتري‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.
فضائيل خاتمي، رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره کل آموزش و پرورش، هم با اشاره به تجهيز 820 کلاس درس در مناطق آموزش و پرورش در زنجان، ابهر، خرمدره، گرماب و بزينه رود گفت: بيشترين مسافران ورودي به استان، از استان‌هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، کردستان و اردبيل بوده است.
وي همچنين از انتشار 7 هزار نسخه نقشه و نصب بنر براي اطلاع رساني مسافران فرهنگي خبر داد.
در ادامه جلسه قاسم محمدي، نماينده دانشگاه علوم پزشکي، گفت: دانشگاه علوم پزشکي استان هم با برقراري کشيک‌هاي نظارتي 12 ساعته از 8 صبح تا 8 شب بر واحدهاي اقامتي و اماکن گردشگري نظارت دارند.
وي با اشاره به تشديد بازرسي براي کنترل بيماري‌ها افزود: سامانه 1490 آماده دريافت شکايات و پيشنهادات مردم است.
محمدي افزود: بازرسان با هرگونه تداخل صنفي برخورد مي‌کنند.
حسين اسکندري، نماينده اداره کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان، هم با اشاره به اجراي طرح ويژه تابستاني گفت: اين طرح با هدف آمادگي شرکت‌هاي حمل و نقل، تأمين اتوبوس جايگزين براي اتوبوس‌هاي در راه مانده، انجام بازديدهاي محسوس و نامحسوس و نظارت بر مجتمع‌هاي خدمات رفاهي صورت مي‌گيرد.
در پايان جلسه رضا هادي طلب، قاضي تعزيرات حکومتي، بر برخورد با گران فروشي و تداخل صنفي در واحدهاي صنفي مستقر در عوارضي‌ها تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن