تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي براي کاهش قيمت دارو هاي وارداتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
برنامه ريزي براي کاهش قيمت دارو هاي وارداتي موج - مدير کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو به وظيفه کميسيون قيمت گذاري سازمان اشاره کرد و گفت برنامه ريزي‌ها بر ثبات و حتي کاهش قيمت داروهاي وارداتي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي پير صالحي، مدير کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، به وظيفه کميسيون قيمت گذاري سازمان غذا و دارو اشاره کرد و با بيان اين که قيمت گذاري‌ها را به گونه اي مديريت مي‌شود که هيچ شرکت توليدي متضرر نشده و توان استمرار توليد را داشته باشد، تصريح کرد: خوشبختانه بيمه‌ها نيز در مورد محصولات داخلي، گام به گام با وزارت بهداشت به پيش آمده‌اند و افزايش قيمت‌هاي به وجود آمده را به فراخور مشمول حمايت خويش قرار داده‌اند.
پير صالحي با تاکيد بر اين که هيچ داروي اصلي اي با کاهش پوشش بيمه مواجه نشده است، عنوان نمود: داروهاي برند و وارداتي پيرو سياست‌هاي موجود پوشش کامل ندارند و اين موضوع در تفاهم‌نامه سازمان غذا و دارو و ضوابط خود بيمه‌ها هم وجود دارد که همواره داروهاي با قيمت کمتر مورد حمايت قرار مي‌گيرند.
وي ادامه داد: در شش ماهه دوم سال 93 داروهاي زيان زده و آن‌هايي که قيمت مناسب نداشته‌اند به جهت خروج از زيان دهي، اصلاح قيمت شده‌اند.
مدير کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در مورد داروهاي وارداتي نيز خاطرنشان کرد: برنامه ريزي بر ثبات قيمت خواهد بود و حتي پيرو فراخوان‌ها، اميدواريم کاهش قيمت مناسب نيز داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن