تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسيحيان صهيونيست: مذاکرات هسته اي با ايران را متوقف کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: جامعه مسیحیان متحد اسرائیل در آمریکا یکی از بزرگترین سازمان های هوادار رژیم صهیونیستی در این کشور است که گفته می شود دو میلیون و دویست هزار نفر عضو دارد.

به گزارش تراز ،همزمان با اعلام نتیجه جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین ، هزاران تن از مسیحیان صهیونیست در واشنگتن گردهم آمدند تا در اقدامی هماهنگ از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا بخواهند با هر گونه توافقی با ایران مخالفت کنند.  جامعه مسیحیان متحد اسرائیل در آمریکا یکی از بزرگترین سازمان های هوادار رژیم صهیونیستی در این کشور است که گفته می شود دو میلیون و دویست هزار نفر عضو دارد. جامعه مسیحیان متحد اسرائیل همزمان با اعلام نتیجه جمع بندی گفتگوهای هسته ای ایران در وین ، هزاران تن از اعضای خود را به واشنگتن فراخواند تا ضمن شرکت در نشست سالیانه این جامعه ، از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا بخواهند از اسرائیل در برابر آنچه که آنان تهدید هسته ای ایران می خوانند حمایت کنند. 
سخنران های این گردهمایی ، همه آمده بودند تا با نطق های آتشین خود ، بندبند توافق هسته ای را به چالش بکشند. 

جان کورنین، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس گفت: « عدد جادویی سنای آمریکا ۶۷ است. اگر در مجلس سنا ۶۷ رای داشته باشیم می توانیم وتوی رئیس جمهور را بی اثر کنیم.» روی سخن وی با رئیس جمهور باراک اوباما بود. اوباما اعلام کرده است اگر کنگره توافق هسته ای با ایران را تائید نکند تصمیم کنگره را وتو خواهد کرد. 

لوئی گُهمرت ، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان از ایالت تگزاس ، با لحنی کنایه آمیز گفت: «چه کسی تصور می کرد آمریکا و ایران بر سر توافق با یکدیگر چانه زنی کنند! چقدر هیجان برانگیز!» وی درباره نیت توافق هسته ای مبنی بر نابود کردن سانتریفیوژهای ایران باز هم با لحنی کنایه آمیز گفت: « خوب ، راستش را بگویید ، برخی از آنها (سانتریفیوژها) قدیمی اند، باید عوض می شدند.» 
گُهمرت حضور نداشتن اسرائیل را در گفتگوهای هسته ای با ایران ، «خیانت به موجودیت اسرائیل» خواند.
کورنین هم گفت:« نتیجه این شد که قوی ترین متحد ما در منطقه ، در جریان گفتگوهای مهمی که در جریان بود قرار نگرفت. گفتگو با رژیمی سرکش که هنوز هم موجودیت اسرائیل را تهدید می کند.» 
تام کاتن ، سناتور جمهوریخواه از ایالت آرکانزاس هم گفت: « تازه ترین تهدید جمعه گذشته اتفاق افتاد ، وقتی که میلیون ها ایرانی در راهپیمایی روز قدس در سراسر ایران شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و پرچم ها و آدمک های اوباما و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل را به آتش کشیدند. اگر فکر می کنید ایران تغییر رنگ داده است فقط کافی به همین جمعه گذشته نگاهی بیاندازید.» 

کاتن در ادامه با اشاره به بحث هایی که در کنگره آمریکا درباره توافق هسته ای به اجرا گذاشته می شود این پرسش را مطرح کرد :« آیا این توافق برنامه هسته ای ایران را نابود می کند؟» 

وی افزود: « نابود کردن برنامه هسته ای ایران باید هدف سیاستگذاری آمریکا باشد. در حقیقت دولت اوباما اعلام کرده بود هدفش نابودی برنامه هسته ای ایران است اما عقب نشینی کرد.» 

تولسی گابارد ، نماینده دموکرات کنگره بر اهمیت این نکته که توافق باید بازرسی از هر نقطه ای را در هر زمانی فراهم آورد تاکید کرد و گفت: « گفتن اینکه بین آمریکا و ایران اعتمادی وجود ندارد ساده است ، اما اگر مکانیسمی برای راستی آزمایی نباشد ، هر توافقی در واقع شوخی بیش نیست.» وی همچنین تخفیف در تحریم ها را به پایبندی ایران به توافق منوط دانست. 

ترنت فرانکز ، نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا با اشاره به اینکه نشست های این چنینی اهمیت حمایت آمریکا را از اسرائیل برجسته می کند گفت: « اما توافق هسته ای با ایران نشان داد که آمریکا نمی فهمد اسرائیل چقدر برایش اهمیت دارد. اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند ، مفهوم صلحی را که امید داشتیم به شکلی باور نکردنی تغییر خواهد کرد.» 

وی افزود: « کم کم مشخص خواهد شد که بخشی از میراث شرم آور باراک اوباما ، دستیابی ایران به توانایی ساخت سلاح هسته ای خواهد بود. اکنون نتانیاهو باید به ندای برجسته آزادی خواهی در دنیا تبدیل شود.» 

تیم اسکات ، سناتور جمهوریخواه کارولینای جنوبی نیز با اشاره به توافق هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ گفت: « دستیابی به توافقی خوب با کشوری بد سخت است.»





زمانبندی انتشار: 29 تير 1394 - 10:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن