تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار جدید برای کار و تلاش به فارس می آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یک فعال اصلاح طلب: استاندار جدید برای کار و تلاش به فارس می آید خبرگزاری پانا: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس با بیان اینکه اصلاح طلبان در چند روز اخیر با صدور دو بیانیه موضع خود را موضع خود را نسبت به استاندار جدید بیان کرده اند، اظهار داشت: خوشحال هستیم که بعد از دو سال دولت استانداری از جنس خودش برای فارس منصوب کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۹ تير ساعت 08:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، قاسم مرادی بیان کرد: اگر چه این انتصاب دیر صورت گرفت اما باز هم مایه امیدواری است که سکان هدایت استان در اختیار فردی همسو با دولت قرار گرفت.
وی گفت: سابقه همکاری با مهندس افشانی را در کهکیلویه و بویر احمد در سابقه کاری خود دارم و از توانمندی های وی آگاه هستم .
مرادی افزود: استاندار جدید فقط با هدف کار و تلاش و پیشبرد اهداف مدبرانه دولت به فارس می آید و روحیه وی صرفا یک روحیه خدمت و تلاش با بهره گیری از پتانسیل های استان است و نگاه سیاسی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: البته در بدو ورود استاندار جدید شاهد اتفاقات ناخوشایندی از سوی دوستان اصولگرا و نمایندگان مجلس بودیم که کام این انتصاب را تلخ کرد.
این فعال اصلاح طلب اظهار داشت: شاید عملکرد استاندار قبل دوستان اصولگرا را به اشتباه انداخته بود و دچار اشتباه محاسباتی شدند که فکر می کردند باید استاندار اصولگرا منصوب شود.
مرادی افزود: در حالیکه دوستان اصولگرا مطلع هستند که در انتخابات 6 کاندیدای اصولگرا از هر طیف با آقای روحانی رقابت کردند و به تبع رای آقای روحانی متعلق به اصلاح طلبان بود نه جناح مخالف.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس گفت: دوستان جبهه مخالف باید به بازی جوانمردانه تن می دادند و به انتصاب دولت احترام می گذاشتند.
وی اضافه کرد: آنچه که الان مهم است این ضرورت حمایت و تلاش هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان برای حل مشکلات استان به ویژه مسائل اقتصادی است.
مرادی خاطرنشان کرد: فارس دو سال عقب افتاده است و اینک همه باید برای جبران عقب ماندگیی این دوسال تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن