تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسمان کرج خاکی می‌شود/هوا در شرایط ناسالم قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برای چهارمین روز متوالی؛
آسمان کرج خاکی می‌شود/هوا در شرایط ناسالم قرار دارد

ریزگردها در کرج


شناسهٔ خبر: 2861527 - یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
استانها > البرز

کرج - هجوم موج ریزگردها در کرج برای چهارمین روز متوالی باعث کاهش شدید دید افقی شده و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان ، 0امشب آسمان کرج دوباره خاکی می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، از روز پنجشنبه هفته گذشته موج جدیدی از گرد و خاک میهمان آسمان کرج و برخی دیگر از شهرستان های استان شده است، شدت ریزگردها به قدری زیاد است که شهروندان مجبور به استفاده از ماسک شده اند هوای ناسالم باعث شده است دستگاههای متولی از گروه های حساس و همچنین بیماران قلبی و ریوی بخواهند از فعالیت های غیر ضروری در خارج از منزل پرهیز کنند.

این در حالی است که؛ هوای امروز کرج نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده یا رعد و برق و همچنین وزش شدید باد و گرد و خاک بود.طبق اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی در ساعات بعد از ظهر امروز و امشب در استان البرز به ویژه شهرستان کرج رگبار و رعد و برق، در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن