تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جمع بندی توافقنامه وین، روز سیاه اسراییل بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو هیات رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: روز جمع بندی توافقنامه وین، روز سیاه اسراییل بود قم - ایرنا - عضو هیات رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روز جمع بندی توافقنامه وین، روز سیاهی برای اسراییل بود.


آیت الله ابوالقاسم وافی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر توافقنامه هسته ای آثار مثبتی برای جمهوری اسلامی ایران نداشت اسراییل غاصب اینگونه از عصبانیت، روز جمع بندی توافق را روز سیاه خود نمی نامید.
وی ادامه داد: دشمنان علاوه بر تحمیل تحریم های ظالمانه، فعالیت های خود را روی ایران هراسی و اسلام هراسی متمرکز کردند اما حضور مقتدرانه و همراه با منطق و استدلال ایران اسلامی در این مذاکرات، نقشه های آنان را خنثی کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: حضور ایران در مذاکرات هسته ای، مبتنی بر منطق، استدلال، ارائه مدرک و همراه با متانت بود به گونه ای که هم اسلام هراسی و ایران هراسی را از بین برد و هم دنیا متوجه شده است اگر ایران در فناوری هسته ای دنبال برنامه های دیگری بود اینگونه با منطق و استدلال نمی آمد.
وی بیان کرد: از دستاوردهای دیگر جمع بندی مذاکرات مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور منطقی و اهل استدلال است.
آیت الله وافی گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب، تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای، حضور ملت و مسوولان در صحنه و فداکاری های شهدای هسته ای همه در این پیروزی موثر بودند ولی زیربنای اصلی این کار، عنایت خداوند متعال و توکل بود.
وی اظهار کرد: اصل انقلاب ما و پیروزی که تاکنون در این فراز و نشیب ها در 35 سال گذشته نصیب شده را باید از عنایت خاصه خداوند بدانیم.
عضو هیات رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز قدرت و قوت ایران را همه مجامع بین الملل درک کردند، دنیا یک طرف و ایران یک طرف بود و این قدرت کشور را می رساند که علیه جمهوری اسلامی این همه تبلیغات منفی کردند ولی نتیجه کار مطرح شدن قدرت ایران در جهان بود و این از عنایت خداوند است.
آیت الله وافی با اشاره به اینکه تا پایان باید مستحکم بایستم و مراقب توطئه دشمن باشیم، گفت: از این پیروزی مغرور نشویم و مراقب باشیم به سرنوشت مسلمانان در جنگ احد مبتلا نشویم، تا پایان و حصول نتیجه نهایی باید پای کار باشیم. ک/3
/6133/7401



28/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن