تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803259046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی در گفت‌و‌گو با فارس: برخورد صفر یا صدی با نتایج مذاکرات وین خطای غیر قابل جبران است/همه باید مصالح امنیت ملی را به دقت در نظر داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار نقدی در گفت‌و‌گو با فارس:
برخورد صفر یا صدی با نتایج مذاکرات وین خطای غیر قابل جبران است/همه باید مصالح امنیت ملی را به دقت در نظر داشته باشیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر کس از مسئولان امنیت ملی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صاحبنظران کشور قبل از مطالعه کامل جمع بندی وین و پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اظهار نظر مثبت یا منفی داشته باشد، پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری فارس: برخورد صفر یا صدی با نتایج مذاکرات وین خطای غیر قابل جبران است/همه باید مصالح امنیت ملی را به دقت در نظر داشته باشیم



سردار محمدرضا نقدی پس از نماز جمعه امروز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تأکید بر پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهور گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند باید وحدت را حفظ کنیم و با متانت و تدبیر به جمع بندی مذاکرات وین رسیدگی کنیم.
وی افزود: آنچه در جمع بندی مذاکرات وین و همچنین پیشنویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل آمده است یک مسئله بسیار جدی برای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و سرنوشت انقلاب اسلامی است و به هیچ وجه نمی توان آن را سرسری گرفت.
نقدی مجددا تأکید کرد: تدبیر روشن مقام معظم رهبری بررسی این مسائل در مراجع قانونی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر هر یک از اعضای شورای عالی امنیت ملی بدون مطالعه سطر به سطر جمع بندی مذاکرات و همچنین بدون در نظر گرفتن تبعات آن در امنیت ملی کشور اظهار نظری کنند، چه مثبت و چه منفی، امنیت ملی را به بازی گرفته اند.
وی همچنین خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون مطالعه دقیق متن 159 صفحه ای و ضمائم برجام و متن پیش نویس قطعنامه سازمان ملل در مورد این مسئله حساس اظهار نظر کنند، چه مثبت و چه منفی، آنها نیز به موکلان خود جفا کرده اند.
نقدی تصریح کرد: همه باید مصالح امنیت ملی را به دقت در نظر داشته باشیم. هر موضع گیری ولو کوچک در این شرایط سرنوشت ساز و حساس کنونی می تواند آثار بسیار بزرگی در سرنوشت انقلاب اسلامی داشته باشد.
وی اضافه کرد: همه باید مراقب گفتارها و اقدامات خود باشیم و بدور از احساسات و شعار با تدبیر و تعمیق روی کلمه به کلمه توافقات و سنجیدن آثار آن بر کشور و سرنوشت ملت ایران در این مورد تصمیم بگیریم و وحدت یکپارچگی و متانت را حفظ کنیم.
رئیس سازمان بسیح مستضعفین در ادامه افزود: با جمع بندی های که ارائه شده نباید برخورد صفر یا صدی کرد لذا باید همه موارد جزء به جزء بررسی شود و اگر خدای نکرده جایی امنیت ملی ما به خطر افتاده است به همان اندازه دستگاه های مسئول وظیفه قانونی خود را انجام دهند.
وی تأکید کرد: اینکه بخواهیم دربست و بدون دقت در جزئیات همه چیز را بپذیریم یا بخاطر وجود برخی اشکالات همه چیز را رد کنیم ، صحیح نیست.
نقدی با تأکید بر اینکه تصمیم دستگاه های مسئول ما به هیچ عنوان نباید تحت تأثیر فضای رسانه ای و اظهار نظرهای این مقام و آن مقام کشورهای 5+1 یا رژیم صهیونیستی و امثال آنها باشد، گفت: اظهار نظر مثبت یا منفی مستند به مقامات خارجی به هیچ وجه قابل قبول نیست.
نقدی در پایان افزود: آنچه مهم است و در پایان سرنوشت خواهد بود سطر به سطر متنی است که قرار است اجرا شود نه فضای رسانه ای.
به گزارش فارس در پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس جمهور در خصوص پایان جمع بندی مذاکرات هسته ای آمده بود: به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی میدانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.
از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.

انتهای پیام/ز

94/04/26 - 21:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن